فصل دوم انیمه Tower of God با بازیگران جدید و پوستر جدید رونمایی شد

پیش از پخش قسمت 13 انیمه Tower of God (برج خدا) در ژاپن، پوستر جدیدی برای دومین بخش فصل دوم این انیمه منتشر شد.

به گزارش سینما شارپ، پیش از پخش قسمت سیزدهم انیمه Tower of God (برج خدا) در ژاپن، وب‌سایت و حساب‌های رسمی این انیمه از یک پوستر جدید برای دومین بخش از فصل دوم این انیمه رونمایی کردند. این بخش قرار است آرک نبرد کارگاه را از 5 اکتبر پوشش دهد. همچنین، دو بازیگر جدید به صداپیشگان اضافه شده‌اند: هیدنوری تاکاهاشی (Hidenori Takahashi) در نقش رفلهو (Reflejo) و چیاکی کوبایاشی (Chiaki Kobayashi) که صداپیشه گابیمارو (Gabimaru) در انیمه Hell’s Paradise (بهشت جهنمی) بوده است، در نقش پو بیدائو گوستانگ (Po Bidau Gustang).

فصل دوم Tower of God بر اساس وب‌تون (کمیک آنلاین) نوشته SIU ساخته شده است. کارگردانی ارشد این فصل بر عهده کازویوشی تاکئوچی (Kazuyoshi Takeuchi) و کارگردانی کلی بر عهده ساتوشی سوزوکی (Satoshi Suzuki) در استودیو The Answer است. ترکیب سریال نیز توسط اریکا یوشیدا (Erika Yoshida) که در ساخت BOCCHI THE ROCK! نقش داشته، انجام شده است. طراحی شخصیت‌ها توسط میهو تانینو (Miho Tanino)، سیگو کیتازاوا (Seigo Kitazawa) و یوشیمیتسو کاشیما (Yoshimitsu Kashima) انجام شده و موسیقی توسط کوین پنکین (Kevin Penkin) ساخته شده است، کسی که برای موسیقی انیمه The Apothecary Diaries نیز شناخته می‌شود.

داستان جدید به شرح زیر است:

جا وانگنان (Ja Wangnan) نمی‌تواند از طبقه 20 برج عبور کند. حتی پس از شکست‌های مکرر، او همچنان تسلیم نمی‌شود. در این مسیر، او با شخصیتی مرموز و قدرتمند به نام ویول (Viole) آشنا می‌شود. وانگنان از ویول دعوت می‌کند تا به تیم «عادی‌ها»ی او بپیوندد. سفر آن‌ها با چالش‌های جدیدی در هر مرحله ادامه دارد.

خروج از نسخه موبایل