کلیپ جدیدی از فیلم «واندرفول پریکیور!» با رقصی شگفت‌انگیز منتشر شد

فیلم سی‌وسوم سری پریکیور در سینماهای ژاپن در حال اکران است و لحظات جذابی از این فیلم را با صحنه‌های جدید به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش سینما شارپ، فیلم واندرفول پریکیور! فیلم! (Wonderful Precure! The Movie!) همچنان جادوی خود را در سینماهای سراسر ژاپن منتشر می‌کند. امروز یک کلیپ تازه از این فیلم منتشر شده که لذت و سرگرمی بیشتری به همراه دارد.

در صحنه جدیدی که منتشر شده، کوموگی (Komugi) و یوکی (Yuki)، سگ و گربه‌ای که به کِیور واندرفول (Cure Wonderful) و کِیور نیامی (Cure Nyammy) تبدیل می‌شوند، در یک مسابقه رقص در دنیای بازی ویدئویی که در آن قرار دارند، شرکت می‌کنند. این رقابت توسط بازیگران مهمان از سری ویچی پریکیور! (Witchy Precure!) مشاهده می‌شود.

فیلم سی‌وسوم پریکیور (Precure) با عنوان واندرفول پریکیور! فیلم! دوکی‌دوکی♡ ماجراجویی در دنیای بازی! (Wonderful Precure! The Movie! Dokidoki ♡Game no Sekai de Daibouken!) در ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۴ در ژاپن اکران شد. همان‌طور که گزارش شده است، دو تیم از سری‌های قبلی پریکیور، یعنی سری سیزدهم ویچی پریکیور! و سری بیستم پریکیور آسمان خیزان! (Soaring Sky! Precure) به همراه تیم واندرفول پریکیور! در این فیلم همکاری می‌کنند.

اعضای اصلی تیم تولید واندرفول پریکیور! فیلم! شامل موارد زیر است:

– داستان اصلی: ایزومی تودو (Izumi Todo)
– کارگردان: نااوکی میاهارا (Naoki Miyahara)
– فیلمنامه: یوئیچی کاتو (Yoichi Kato)
– کارگردان هنری: یوشیو تانیوکا (Yoshio Tanioka)
– طراحی کاراکتر: ریسا میاتانی (Risa Miyatani)
– کارگردان صدا: میهو سوگاوارا (Miho Sugawara)
– کارگردان سی‌جی: دایکی ناکازاوا (Daiki Nakazawa)

فیلم واندرفول پریکیور! (Wonderful Precure! The Movie!) توسط شرکت‌های تویی انیمیشن (Toei Animation)، تویی (Toei)، ABC انیمیشن (ABC Animation)، باندای (Bandai)، ADK اموشنز (ADK Emotions)، و مارولس (Marvelous) تولید شده است.

خروج از نسخه موبایل