انیمه

انتشار ویدئوی آغازین تیتراژ انیمه Let This Grieving Soul Retire

انیمه Let This Grieving Soul Retire (اجازه دهید این روح اندوهگین بازنشسته شود) با آغاز فصل پاییز ۲۰۲۴، اولین اپیزود خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش سینما شارپ، با آغاز فصل پاییز ۲۰۲۴، یکی از اولین انیمه هایی که پخش شد، Let This Grieving Soul Retire (اجازه دهید این روح اندوهگین بازنشسته شود) است. اولین قسمت این سریال اکنون قابل مشاهده است و همزمان با آن، نسخه تیتراژ ویدئوی آغازین انیمه منتشر شد که در آن، تیتراژ آغازین “Kattou Tomorrow” توسط Lezel اجرا شده است.

رمان‌های اصلی Let This Grieving Soul Retire توسط تسوکیکاگه (Tsukikage) نوشته شده و تصاویر آن توسط چیکو (Chyko) طراحی شده‌اند. این رمان‌ها در ژاپن توسط انتشارات Micro Magazine تحت عنوان GC Novels منتشر می‌شوند و نسخه انگلیسی آن‌ها نیز توسط J-Novel Club در دسترس است. انیمه تلویزیونی اقتباسی از این رمان‌ها به کارگردانی ماساهیرو تاکاتا (Masahiro Takata) در استودیو انیمیشن Zero-G تولید شده است. هیدکی شیرانه (Hideki Shirane) مسئول ترکیب سری و یوسوکه ایسوچی (Yusuke Isouchi) و شینگو فوجیساکی (Shingo Fujisaki) طراحی شخصیت‌ها را بر عهده دارند. موسیقی این سریال نیز توسط ریوهی ساتاکا (Ryohei Sataka) ساخته شده است.

داستان آن به این شرح است:

شش دوست دوران کودکی روزی عهد می‌بندند که به جستجوگران گنج تبدیل شوند و در نهایت قوی‌ترین قهرمانان دنیا شوند. اما در اولین مأموریت، کرای آندری (Krai Andrey) متوجه می‌شود که برای این کار مناسب نیست. با این حال، دوستانش او را به عنوان رهبر خود انتخاب می‌کنند. او که قدرت کافی برای برآورده کردن انتظارات بزرگ را ندارد، داستانی از یک قهرمان بی‌میل را آغاز می‌کند که سرشار از افتخارات، سردردها و آرزوی بازنشستگی زودهنگام است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا