انیمه

اضافه شدن مگومی اوگاتا به انیمه Blue Miburo در نقش کیکوچیو

انیمه تلویزیونی Blue Miburo که بر اساس مانگای تاریخی و سامورایی ساخته شده است، از 19 اکتبر 2024 پخش می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، انیمه تلویزیونی Blue Miburo که بر اساس مانگای تاریخی و سامورایی ساخته شده است، اعلام کرد که مگومی اوگاتا (Megumi Ogata) به فهرست بازیگران این سریال اضافه شده است. او در این انیمه نقش کیکوچیو (Kikuchiyo)، یک جوان که در واقع شوگان توکوگاوا ایه‌موچی (Tokugawa Iemochi) است، بازی خواهد کرد.

Blue Miburo از تاریخ 19 اکتبر 2024 در ژاپن پخش می‌شود.

این مانگا توسط تسویوشی یاسودا (Tsuyoshi Yasuda) در مجله Weekly Shonen Magazine انتشارات کودانشا از سال 2021 منتشر شده است و تاکنون 14 جلد از آن در ژاپن منتشر شده است. نسخه انگلیسی این سریال نیز تحت عنوان The Blue Wolves of Mibu توسط انتشارات Kodansha USA منتشر می‌شود.

کارگردانی انیمه Blue Miburo توسط کومیکو هابارا (Kumiko Habara) در استودیو انیمیشن MAHO FILM انجام می‌شود. کنتا ایهارا (Kenta Ihara) نگارش فیلمنامه سریال را بر عهده دارد و یوکو اوبا (Yuko Oba) و میاکو نیشیدا (Miyako Nishida) طراحی شخصیت‌ها را انجام می‌دهند. همچنین موسیقی توسط یوکی هایاشی (Yuki Hayashi) ساخته می‌شود.

خلاصه داستان این انیمه به شرح زیر است:

با رسیدن کشتی‌های سیاه به کیوتو، شوگانیت به سوی فروپاشی پیش می‌رود. در این دوران پرآشوب، نئو (Nio)، پسری مهربان که در آستانه کشف سرنوشت خود است، زندگی می‌کند. او با دو عضو از گروه میبورو (Miburo) به نام‌های هیجیکاتا توشیزو (Hijikata Toshizo) و اوکیتا سوجی (Okita Soji) آشنا می‌شود؛ گروهی از رونین‌های میبو که بعدها به شین‌سنگومی (Shinsengumi) معروف می‌شوند. نئو با آرزوی جهانی بهتر به مبارزه آنها برای دفاع از شهر می‌پیوندد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا