فصل دوم انیمه WIND BREAKER در آوریل 2025 پخش خواهد شد

تیزر جدیدی از انیمه WIND BREAKER منتشر شد که فصل دوم این انیمه در آوریل 2025 و حضور بازیگر جدید را تایید می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، تاریخ رسمی برای رویارویی بزرگ بین بوفورین و کیل مشخص شد! امروز یک تیزر جدید از انیمه اکشن WIND BREAKER منتشر شد که اعلام کرد فصل دوم این انیمه در آوریل 2025 شروع به پخش خواهد کرد. همچنین تایید شد که ریوتا اوزاکا (صداپیشه شیطان در پاره‌وقت!، The Devil is a Part-Timer!) نقش تاسوکو تسوباکینو را ایفا خواهد کرد.

همچنین یک پوستر تبلیغاتی جدید منتشر شد که بر روی آن نوشته شده: “قهرمانان شهر با نبردی جدید روبرو می‌شوند.”

این انیمه بر اساس مانگایی به نویسندگی ساتورو نیی ساخته شده و توسط توشیفومی آکای (کارگردان Fate/Grand Order Absolute Demonic Front: Babylonia) در استودیو CloverWorks کارگردانی می‌شود. هیروشی سکو (نویسنده Chainsaw Man) فیلمنامه این سریال را نوشته و تایشی کاواکامی طراحی شخصیت‌ها و ریو تاکاهاشی (آهنگساز SK8 the Infinity) موسیقی آن را تنظیم کرده‌اند.

خلاصه داستان این سریال از این قرار است:

به دبیرستان فُورین خوش آمدید، مدرسه‌ای که به دلیل داشتن دانش‌آموزان قدرتمندی که همه مشکلات خود را با زور حل می‌کنند، بدنام است. برخی از این دانش‌آموزان گروهی به نام بوفورین را تشکیل داده‌اند که از شهر محافظت می‌کند. هاروکا ساکورا، دانش‌آموز سال اولی که به تازگی از یک شهر دیگر آمده، تنها یک هدف دارد: مبارزه کردن و رسیدن به جایگاه برتر.

خروج از نسخه موبایل