سینمای جهان

طولانی بودن نخستین اپیزود سریال The Last of Us

سریال اکشن درام پسا-آخرالزمانی The Last of Us شبکه‌ی اچ‌بی‌اُ با یک اپیزود افتتاحیه‌ی طولانی کارش را آغاز خواهد کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که برنامه‌ی زمانی پخش آثار شبکه‌ی اچ‌بی‌اُ نشان از مدت زمان ۸۵ دقیقه‌ای نخستین اپیزود سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) دارد. طرفدارها باید انتظار یک اپیزود ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه‌ای را داشته باشند که تقریبا برابر با یک فیلم سینمایی است. اولین فصل این اقتباس تلویزیونی درمجموع ۹ قسمت خواهد داشت که ظاهرا وقایع نخستین بازی مجموعه و بخش‌هایی از دنباله آن را روایت خواهد کرد.

شبکه‌ی HBO در خلاصه‌ی داستان سریال The Last of Us می‌نویسد: «داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. یک بازمانده‌ی سرسخت با نام جول برای خارج کردن الی، دختری ۱۴ ساله از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا تنها به یکدیگر تکیه کنند».

پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی درنقش الی، آنا تورو در نقش تس، گابریل لونا در نقش تامی، مرل دندریج در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، نیک آفرمن، در نقش بیل، ماری بارتلت در نقش فرانک، استورم رید در نقش رایلی، لامار جانسون در نقش هنری، کیوان وودارد در نقش سم، ملانی لینسکی در نقش کتلین، جفری پیرس در نقش پری، گراهام گرین در نقش مارلون و الین مایلز در نقش فلورانس از بازیگرهای سریال لست آو آس به‌شمار می‌آیند.

نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ سکان هدایت قسمت‌های مختلف سریال The Last Of Us را در دست داشتند و فیلم‌نامه آن را کریگ مازن با همکاری نیل دراکمن به رشته تحریر درآورد. این سریال توسط بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز، شرکت ورد گیمز، شرکت مایتی مینت و استودیوی ناتی داگ تولید می‌شود. نخستین فصل این اقتباس تلویزیونی برای پخش در تاریخ ۱۵ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۲۵ دی ۱۴۰۱) در نظر گرفته شده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
زومجی

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا