پردیس سینمایی صبامال پاتوق فیلم‌کوتاهی‌ها می‌شود

پردیس سینمایی صبامال و انجمن فیلم کوتاه ایران برای راه‌اندازی سینماتِک فیلم کوتاه ایران تفاهم‌نامه امضا کردند.

طبق اعلام دست‌اندرکاران مربوط، این تفاهم‌نامه پردیس سینمایی صبامال و انجمن فیلم کوتاه ایران شامل برگزاری هفتگی و ماهانه برنامه‌های مختلف نمایش فیلم و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نمایش فیلم برای داوری فیلم‌های جوایز ایسفا خواهد بود.

مسعود امینی تیرانی به نمایندگی از هیات مدیره ایسفا و حسام فرهمند به نمایندگی از مجموعه پردیس سینمایی صبامال این تفاهم نامه را در حضور سعید خانی مدیرعامل خانه فیلم و مدیر پردیس صبامال امضا کردند.

سعید خانی در این جلسه با استقبال از این تفاهم نامه اعلام کرد: امیدوار است این تفاهم نامه شرایط ارتباط بیشتر فیلمسازان فیلم کوتاه با تهیه کنندگان سینمایی را فراهم کند.

بر اساس این تفاهم دوطرف توافق کردند تا شرایط ایجاد سینما تک و پاتوق ویژه اهالی فیلم کوتاه را در پردیس سینمایی صبا مال مهیا کنند. برگزاری هفته‌های فیلم، نمایش‌های دوره‌ای و برنامه‌ریزی شده، نمایش فیلم‌های اول و مستقل فیلمسازان، جلسات و کارگاههای آموزشی در موضوعات مختلف، نمایش‌های ویژه جوایز ایسفا و دیگر برنامه‌ها به همراه امکان استفاده از تخفیف سالنهای سینمایی و کافه سینمای پردیس صبا از جمله این توافقات است.

پردیس سینمایی صبامال در خیابان کارگر جنوبی، پایین تر از میدان حر واقع شده است. 

شرایط راه اندازی و عضویت در سینماتک فیلم کوتاه متعاقبا اعلام خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل