تلویزیون

مصطفی امامی مجری تحویل سال شبکه پنج سیما شد

مدیر شبکه پنج سیما با اشاره به اجرای مصطفی امامی برای ویژه‌برنامه تحویل سال در این شبکه، درباره دیگر برنامه‌های ویژه این شبکه برای ایام نوروز و رمضان به ارائه توضیحاتی پرداخت.

سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما درباره اجرای تحویل سال این شبکه و اینکه قرار است از سلبریتی ها استفاده کنند یا خیر؟ به خبرنگار مهر بیان کرد: ما چارچوب‌هایی داریم که به آن مقید هستیم، شبکه پنج در این سال‌ها معتقد بوده است که سلبریتی درست خود مجریان هستند و به این باور داریم.

وی اضافه کرد: اینها شخصیت حقیقی خود را دارند و قرار نیست نقش بازی کنند. البته عزیزان دیگری هم که در عرصه فرهنگ فعال هستند. و چند روزی در قاب تلویزیون قرار می‌گیرند قطعاً حضورشان در تلویزیون مغتنم است. برای مردم جذابیت دارند و برای تلویزیون هم آورده خود را دارند اما اصرار و پافشاری ما روی مجریان خود تلویزیون است.

مدیر شبکه پنج سیما درباره مجری تحویل سال خبر داد: اگر خدا بخواهد امسال مصطفی امامی مجری برنامه تحویل سال است و برنامه را هم به تنهایی اجرا می‌کند، مهمانان متنوعی هم دارد که با آنها همراه است.

وی درباره ویژه‌برنامه‌های سحر و افطار این شبکه نیز بیان کرد: امسال بخش خبری همزمان با افطار است و ویژه‌برنامه افطار به معنای کلاسیک و مرسوم نداریم اما برای سحر ویژه‌برنامه‌ای داریم که تلاش می‌کنیم از کربلا آن را به آنتن برسانیم.

اشناب درباره پخش سریال عنوان کرد: ما امسال سریال جدید برای نوروز و رمضان پخش نمی‌کنیم اما یک سریال تامینی جاسوسی روی آنتن می‌رود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا