سینمای جهان

احساسی شدن جنیفر آنیستون پس از اپیزود ویژه فرندز

آنیستون درباره تجدید دیدار بازیگران فرندز گفت: تقریباً مثل این بود که زمان از حرکت ایستاده باشد و ما در زمان سفر کرده باشیم. خوبی‌هایی در آن بود اما قلب‌مان هم شکست.

 اپیزود ویژه سریال Friends همان تجدید دیداری بود که بسیاری منتظرش بودند و بعد از گذشت ۱۷ سال بالاخره رخ داد. نظرها درباره اپیزود Friends: The Reunion بسیار متفاوت است. بعضی جیمز کوردن را به خاطر خراب کردن این تجدید دیدار به باد انتقاد گرفته‌اند. بعضی اما از گرد هم آمدن دوباره ی بازیگران این سریال محبوب کاملاً راضی بوده‌اند. اما این تجدید دیدار برای خود ستارگان سریال تجربه عجیبی بود. و حالا جنیفر آنیستون آن را به “وارد آمدن ضربه‌ای ناگهانی به قلب” تشبیه کرده است.

این بازیگر ۵۲ ساله که نقش “ریچل گرین” را در این سریال خاطره انگیز برعهده داشت. از احساس خود نسبت به برگشت بعد از نزدیک به دو دهه به همان دکوری گفته که فعالیت حرفه ای او از آنجا شکل گرفت.

جنیفر آنیستون در این باره گفت: “یک جورهایی مثل این بود که یک دفعه یک ضربه به قلب تان بخورد. فکر می کنم برای همه مان اینطور بود. حتی کورتنی. گریه مان گرفته بود.”

آنیستون همچنین توضیح داد. که او و همبازی هایش چطور در مواجهه با وسایلی و دکوری که به سریال اصلی تعلق داشت توانستند. بر احساسات خود غلبه کنند

او در ادامه گفت: “خودمان رمانتیکش کرده بودیم اما یادتان باشد که ما از بعد از قسمت آخر سریال دیگر به آنجا نرفته بودیم. آن روز هم روز خیلی خاصی بود چون داشتیم با چیزی خداحافظی می کردیم که دلمان نمی خواست. ولی می دانستیم که دیگر وقت خداحافظی است. زندگی مان پیش رویمان بود. ما آینده مان را پیش رویمان داشتیم.”

احساسی شدن جنیفر آنیستون پس از اپیزود ویژه فرندز

آنیستون درباره این تجدید دیدار گفت: “تقریباً مثل این بود که زمان از حرکت ایستاده باشد و ما در زمان سفر کرده باشیم. خوبی‌هایی در آن بود اما قلب‌مان هم شکست.”

این بازیگر مشهور پس از به پایان رسیدن سریال Friends در فیلم‌های موفق زیادی نقش آفرینی کرد. اما او خود اذعان می‌کند که حتی حالا هم برایش بسیار دشوار است که بگوید سریال Friends چه جایگاهی برای او دارد.

آنیستون در این باره گفت: “واقعاً برایم سخت است که بخواهم در قالب کلمات آن را بیان کنم. فقط می توانم بگویم که همه قلبم را پر کرده است.”

“آن میزان عشقی که مردم نسبت به این شش شخصیت دارند واقعاً چیزی نیست که بتوانید ارزش آن را توضیح دهید. وقتی یاد آن همه شادی ای می افتید که این سریال به مردم بخشیده، می فهمید چقدر چیز ویژه‌ای است که جزئی از آن بوده‌اید.”

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
روزیاتو

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا