انیمیشن «خانه» نامزد دریافت جایزه در ایتالیا شد

انیمیشن «خانه» به تهیه کنندگی و کارگردانی حامد عزیزی، نامزد کسب جایزه در جشنواره بین المللی فیلم قهرمانان ایتالیا شد.

پویانمایی «خانه» به نویسندگی حامد عزیزی، در ژانر درام و علمی تخیلی ساخته شده که به موضوع حفاظت از محیط زیست می پردازد و مدت زمان آن یک دقیقه است.

«خانه» با نگاه آینده نگرانه و هشدار به انسانها تولید شده است و در خلاصه داستان آن آمده است :«خیلی دور خیلی نزدیک، همه به دنبال بازگشت به اصالت خود هستند و دلشان در خانه آرام می گیرد.از خانه خود محافظت کنیم.»

این انیمیشن محصول سینمای مستقل و تجربی است و تنها نماینده ایران در این جشنواره است. پخش بین المللی پویانمایی خانه را استودیو چهار و هرنان اورتیز بر عهده دارد.

این پویانمایی پیش از این نامزد بهترین انیمیشن کوتاه از فستیوال فیلم «مکمینویل« امریکا شده است و همچنین جایزه بهترین جلوه های بصری آینده نگر را از فستیوال «پورتو سزارئو» و جایزه بهترین انیمیشن با نگاه خلاقه به معماری شهری آینده از جشنواره فیلم عجمان امارات را کسب کرده است.

این جشنواره در سه بخش فیلم و سریال های بین المللی، تلویزیون و پخش آنلاین (با تمرکز بر علمی تخیلی، فانتزی، ترسناک، هیجان‌انگیز، اکشن ماجراجویی، سینمای کمیک) و فیلم‌ کوتاه و سریال برگزار می‌شود که بر ژانرهای واقعی و خارق العاده تمرکز دارد.

سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم قهرمانان ایتالیا از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ نوامبر (۳ تا ۵ آذر) در شهر رم برگزار می‌شود. آثار راه یافته به این جشنواره در بخش‌های انیمیشن، فیلم کوتاه، آکادمی‌ها، مستند و موزیک ویدئو با هم رقابت می‌کنند و در هر بخش جوایزی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

عوامل ساخت انیمیشن «خانه» که بدون دیالوگ است، عبارتند از: نویسنده ،کارگردان و تهیه کننده،حامد عزیزی،جلوه های ویژه و انیمیشن و تدوین :حامد عزیزی، صدا گذاری و موسیقی: ایوان (infraction) ، مجری طرح :استودیو چهار، روابط عمومی:فاطمه آذری.

خروج از نسخه موبایل