سینمای ایران

فیلمبرداری فیلم کوتاه «در سایه» به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم کوتاه «در سایه» به کارگردانی سجاد قراگزلو به پایان رسید.

فیلمبرداری فیلم کوتاه «در سایه» به کارگردانی سجاد قراگزلو و تهیه‌کنندگی حمید دیداری به تازگی به پایان رسیده است و در حال حاضر فیلم در مرحله مونتاژ و صداگذاری قرار دارد.

حمیدرضا پگاه، سیاوش چراغی‌پور، سارا نجفی، حمید دیداری، مسعود چوبین، مهناز رضازاده، داریوش اشرفی، سارا قادری، شبنم سلطانی، دیبا دایرزه و افسانه چهره‌آزاد بازیگرانی هستند که در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«در سایه» به نویسندگی سیامک کاشف‌آذر و بر اساس طرحی از سجاد قراگزلو مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی دختر جوانی را روایت می‌کند که در یک آسایشگاه اتفاق هولناکی برایش رخ می‌دهد … .

مدیر فیلمبرداری «در سایه» روزبه رایگا است و طراحی گریم را امید گل‌زاده برعهده دارد. آرتا ماهان نیز طراحی لباس این فیلم را انجام داده است.

دیگر عوامل پشت دوربین «در سایه» عبارتند از مدیر تولید: سیدجواد حسینی، مجری طرح و مدیر برنامه‌ریزی: علی سخنگو، صدابردار: میلاد ملکی، طراح صحنه: مجید صیدآبادی، تدوین: امیرشیبان خاقانی، آهنگساز: مسعود سخاوت‌دوست، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین صادقی، اصلاح رنگ و جلوه‌های کامپیوتری: امیر ولی‌خانی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، ساخت آنونس: محمد ابراهیم هادی، دستیار اول فیلمبردار: هاشم درزی، دستیار کارگردان: محسن غلام علی‌نژاد، مدیر تدارکات: امیر قاسم‌زاده، عکاس: سهراب ولدبیگی، فیلمبردار پشت صحنه: حمیدرضا زاهدی و سرمایه‌گذار: Reve company.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا