سینمای ایران

رونمایی از فیلم «عطرآلود» با بازی مصطفی زمانی و هدی زین‌العابدین

همزمان با نزدیک شدن به اکران عمومی فیلم سینمایی «عطرآلود»، که از ۱۶ خردادماه آغاز می‌شود، پوستر رسمی این اثر منتشر شد.

به نقل از روابط عمومی پروژه، در فاصله سه روز مانده به اکران فیلم سینمایی «عطرآلود»، به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری محصول سازمان سینمایی سوره، از پوستر رسمی این اثر که طراحی آن برعهده محمد شکیبا بوده است. رونمایی شد.

این اثر به نویسندگی حسین حسنی با شعار «عشق، هر لحظه عطر خودشو داره» از چهارشنبه ۱۶ خردادماه توسط پخش بهمن سبز به سرگروهی پردیس هنر شهر آفتاب شیراز در سینماهای سراسر کشور میزبان مخاطبان خود می‌شود.

«عطرآلود» که سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن را از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده عاشقانه‌ای متفاوت با روایتی گرم و معطر از یک زندگی است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «عطرآلود» قصه یک زندگی در تاروپودی از خاطرات و عطرهاست علی می‌خواهد یک «عطر» بسازد که دیگران تجربه‌ای از استشمام آن نداشته‌اند. و گام‌های اولیه تحقق این رویا را هم در کارگاهی خانگی و در حریم عاشقانه زندگی مشترک با عاطفه، برمی‌دارد. اما این مسیری نیست که بدون چالش بتواند به مقصد برسد…

مصطفی زمانی، هدی زین‌العابدین، کوروش تهامی، همایون ارشادی، حسام محمودی، سودابه بیضایی و شهروز ابراهیمی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 

دیگر عوامل «عطرآلود» عبارتند از؛ مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، تدوین: مهدی حسینی‌وند، طراح صحنه و لباس: محمدرضا میرزامحمدی، طراح چهره‌پردازی: محمود دهقانی، صدابردار: مهراد ابوالقاسمی، طراحی و ترکیب صدا: امین شریفی، موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست، سرپرست گروه کارگردانی: سعید نقدزاده، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، جلوه‌های ویژه بصری: محمد برادران، مدیر تولید: محمدصادق میرکریمی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: فرانه نصری، دستیار تهیه‌کننده: حسام پوراسماعیلی، منشی صحنه: غزل رشیدی، مدیر تدارکات: سعید غلامی، عکاس: حمید ضرابی، مشاور رسانه‌ای: زهرا دمزآبادی، روابط عمومی: سپیده شریعت‌رضوی، مجری طرح: موسسه سایه سرخ سرو و محصول سازمان سینمایی سوره.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا