سینمای ایران

«شرم» امشب با گرجستانی خداحافظی می کند

سریال «شرم» از امشب (دوشنبه ۱۰ آذر ) شاهد بازی سیاوش طهمورث به‌جای زنده‌یاد سیروس گرجستانی خواهد بود.

آخرین هنرنمایی زنده یاد سیروس گرجستانی در دنیای بازیگری، امشب (دوشنبه ۱۰ آذر)  در سریال «شرم» با تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری، کارگردانی احمد کاوری و نویسندگی سعید فرهادی، از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

مرحوم سیروس گرجستانی که مشغول بازی در سریال «شرم» بود. در اواسط کار بر اثر حمله قلب دارفانی را وداع گفت و سریال را نیمه‌کاره باقی گذاشت. بازی گرجستانی در این سریال، امشب، برای آخرین بار روی آنتن می‌رود. و سیاوش طهمورث از این قسمت جایگزین او برای ادامه نقش عزیز آقا در سریال می‌شود.

«شرم» یک ملودرام اجتماعی است که با حضور بازیگرانی، چون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، اردلان شجاع کاوه، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری، مهرزاد جعفری، مهیار شاپوری، مرحوم سیروس گرجستانی و سیاوش طهمورث جلوی دوربین رفته. هم اکنون هرشب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

سریال شرم در ۳۰ قسمت پخش می‌شود. قصه‌ی سریال “شرم” روایتگر زندگی چند خانواده است. که هر کدام از شخصیت‌های آن گرفتاری‌های خاص خود را دارند که در نهایت همه آن‌ها با یک نخ تسبیحی به هم وصل می‌شوند. این سریال به قلم سعید فرهادی نوشته شده. که پیش از این نیز سریال‌های همچون “پریا” و “تا ثریا” را نیز به نگارش درآورده بود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
خبرآنلاین

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا