سینمای جهان

استیون سودربرگ یک سریال جدید ساخت

یک سریال کوتاه که توسط استیون سودربرگ ساخته شده از سرفصل‌های بخش تلویزیونی جشنواره ترایبکا ۲۰۲۳ خواهد بود.

به نقل از ددلاین، اپیزود یک از سریال کوتاه «حلقه کامل» ساخته استیون سودربرگ یکی از نمایش‌های رویداد ۹ روزه ترایبکا ۲۰۲۳ خواهد بود که در ماه ژوئن برگزار می‌شود.

سودربرگ در قرارداد کلی خود با «اچ‌بی‌او مکس» به تلویزیون بازگشته و یک داستان جنایی در نیویورک امروز را با تمرکز بر یک آدم‌ربایی اشتباهی ساخته است. در این سریال پیامدهایی که بین شخصیت‌های متعدد ایجاد می‌شود، تصویر شده است. دنیس کواید، کلر دنیز، تیموتی اولیفانت، زازی بیتز و جرل جرون بازیگران اصلی این سریال هستند.

سودربرگ کارگردان و تهیه کننده این سریال و اد سالمون نویسنده و تهیه‌کننده آن است.

هنوز روشن نیست که «مکس» چه زمانی این سریال را در تقویم نمایش خود قرار می‌دهد، اما در ترایبکا برای نخستین بار این سریال دیده می‌شود.

در بخش تلویزیونی ترایبکا ۲۰۲۳ امسال ۹ سریال تلویزیونی جای دارند که «ترس از دلورس رانچ» از پرایم ویدیو، اسپین آفی از «واکینگ دد» با عنوان «مردگان متحرک: شهر مرده» برای ای‌ام‌سی و اولین قسمت از فصل ۷ سریال «آوت‌لندر» از جمله آنها هستند. یک مستند ورزشی از اچ‌بی‌او درباره بوکسور افسانه‌ای اسکار دی لاهویا با عنوان «پسر طلایی» هم در این بخش دیده می‌شود.

استیون سودربرگ جایزه اسکار را برای فیلم «قاچاق» و نخل طلای جشنواره فیلم کن را برای فیلم «سکس، دروغ‌ها و نوار ویدیویی» دریافت کرده است. «یازده یار اوشن»، «دوازده یار اوشن»، «سیزده یار اوشن»، «سولاریس»، «شیوع»، «مجیک مایک» و «حرکت ناگهانی ممنوع» از دیگر فیلم‌های وی هستند.

وی سال ۲۰۰۰ در مراسم هفتاد و سوم اسکار هم‌زمان برای ۲ فیلم نامزدی اسکار بهترین کارگردانی را کسب کرد که برای اولین بار از سال ۱۹۳۸ رخ می‌داد. وی برای «ارین براکویچ» و «قاچاق» نامزد بهترین کارگردانی شد و برای «قاچاق» این جایزه را کسب کرد. این فیلم برنده جوایز متعدد از جمله ۴ جایزه اسکار شد و با فروش ۲۰۷.۵ میلیون دلاری بسیار فراتر از بودجه ۴۶ میلیون دلاری‌اش رفت.

جشنواره ترایبکا ۲۰۲۳ از چهارشنبه ۷ ژوئن تا یکشنبه ۱۸ ژوئن در منهتن برگزار می‌شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا