سینمای ایران

اعلام زمان نمایش فیلم «قهرمان» فرهادی در جشنواره کن

جشنواره فیلم "کن" برنامه کامل، نمایش فیلم های حاضر در بخش های گوناگون هفتاد و چهارمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر کرد.

بر این اساس فیلم «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی که نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی اصلی کن ۲۰۲۱ است، اولین نمایش جهانی خود را ساعت ۱۵:۳۰ روز ۱۳ جولای (۲۲ تیر) در سالن اصلی “گرند لومیر کاخ” جشنواره تجربه خواهد کرد. و روز پس از آن ۱۴ جولای (۲۳ تیر)  ساعت ۹:۳۰ در سالن IMAX مجموعه بزرگ سینمایی تازه تاسیس CINEUM به نمایش گذاشته می شود.

«قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی در مجموع ۵ نمایش در کن خواهد داشت. در ادامه در همان روز (۱۴ جولای، ۲۳ تیر) ساعت ۱۱:۳۰ بار دیگر در سالن اصلی “گرند لومیر” کاخ جشنواره، ۱۵ جولای (۲۴ تیر) ساعت ۱۲:۳۰ در سالن Screen X مجموعه سینمایی جدید CINEUM و در نهایت ۱۶ جولای (۲۵ تیر) ساعت ۸:۳۰ در سالن «SALLE DU SOIXANTIÈME» جشنواره کن نمایش خواهد داشت.

فیلم کوتاه «ارتودنسی» به کارگردانی محمدرضا میقانی نیز که برای کسب جایزه نخل طلای بهترین فیلم کوتاه این رویداد سینمایی رقابت خواهد کرد. روز  ۱۶ جولای  (۲۵ تیر) ساعت۱۱ همراه با ۹ فیلم دیگر این بخش در سالن دِبوسی کاخ جشنواره به روی پرده خواهد رفت.

فیلم «جاده خاکی» به کارگردانی پناه پناهی هم که در بخش دو هفته کارگردانان کن حضور دارد.  روز ۱۰ جولای (۱۹ تیر) دو نمایش در ساعت ۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ و روز ۱۶ جولای (۲۵ تیر) ساعت ۱۹:۴۵ هم نمایش سوم و نهایی خود را به عنوان یکی از فیلم های نامزد جایزه دوبین طلای کن (جایزه ویژه بهترین فیلم اول جشنواره) تجربه خواهد کرد.

تمامی نمایش های بخش«دو هفته کارگردانان کن» در سینمای «THÉÂTRE CROISETTE» کن انجام می شود.

هفتاد و چهارمین دوره جشنواره کن نیز از ۶ تا ۱۷ جولای (۱۵ تا ۲۶ تیر) برگزار می‌شود. و امسال «اسپایک لی» کارگردان آمریکایی ریاست هیات داوران بخش رقابتی اصلی آن را بر عهده دارد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا