سینمای ایران

شهرام مکری از ویژگی های سینمای شخصی فیلمساز مستقل می‌گوید

شهرام مکری کارگردان سینما با حضور در برنامه زنده انجمن سینمای جوانان ایران از ویژگی‌های سینمای شخصی فیلمساز مستقل می‌گوید.

به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بیست و سومین گفتگوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران با شهرام مکری درباره فیلم کوتاه ساعت ۲۱ شامگاه چهارشنبه ۲۶ آذر از طریق صفحه اینستاگرام انجمن برگزار خواهد شد.

عنوان نشست تخصصی این هفته «ویژگی‌های سینمای شخصی فیلمساز مستقل» است. که با حضور شهرام مکری و اجرای حافظ آهی برگزار می‌شود.

از آثار شهرام مکری در زمینه سینمای کوتاه و بلند می‌توان به «ماهی و گربه»، «محدوده دایره». «آندوسی»، «اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر»، «خام، پخته، سوخته»، مستند «اردک آبی» و … اشاره کرد.

مجموعه نشست‌های آموزشی آنلاین انجمن سینمای جوانان ایران با عنوان «برخط فرضی». هر هفته ساعت ۲۱ از طریق صفحه اینستاگرام انجمن برگزار می‌شود.

تاکنون ۲۲ نشست تخصصی با عنوان «برخط فرضی» در حوزه‌های گوناگون مرتبط با فیلم کوتاه. با حضور استادان ایرانی و خارجی برگزار شده و ویدیوی نشست‌های قبلی در صفحه یادشده در دسترس علاقه‌مندان است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا