سینمای جهان

اکران فیلم آدام درایور در جشنواره فیلم «ونیز»

آدام درایور و مایکل مان فصل رقابت‌های سینمایی را با اولین اکران این فیلم در جشنواره فیلم ونیز آغاز کردند.

به نقل از ورایتی، پنج‌شنبه شب فیلم «فراری» برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز دیده شد و تشویق ۶ دقیقه‌ای حضار را برانگیخت. با این حال آدام درایور با چشمان گریان قادر نبود تا از روی صندلی بلند شود و به احساسات تماشاگران پاسخ گوید و این مایکل مان کارگردان فیلم بود که به او کمک کرد تا بلند شود و بایستد.

فیلم «فراری» برگ برنده ونیز است که در بحبوحه اعتصابات هالیوود لیدو توانست مجوز نمایشش را حفظ کند. درایور در این فیلم در نقش انزو فراری راننده مشهور مسابقات اتومبیلرانی بازی کرده است.

داستان این فیلم که با اقتباس از کتاب زندگینامه‌ای «انزو فراری: انسان و ماشین» ساخته شده در تابستان ۱۹۵۷ می‌گذرد که این راننده مشهور باید با مشکلات متعدد از جمله رقابت‌ها، طلاق و درگذشت پسرش مواجه شود.

صبح پنجشنبه درایور در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و از انجمن بازیگران که در اعتصاب به سر می‌برند تشکر کرد که مجوز حضورش را داده‌اند. وی با حمایت از اعتصاب‌کننده‌ها گفت چطور است که کمپانی کوچکی مثل نیون برای این فیلم سرمایه‌گذاری می‌کند اما کمپانی‌های بزرگی چون آمازون و نتفلیکس به آن علاقه ندارند؟

منتقد ورایتی از این فیلم به عنوان شاهکاری گیرا یاد کرده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا