سینمای جهان

حضور برد پیت در رقابت‌های جایزه بزرگ فرمول یک

بازیگر مطرح آمریکایی قرار است در رقابت‌های جایزه بزرگ فرمول یک بریتانیا حضور داشته باشد و با سایر رانندگان رقابت کند.

به نقل از سان، برد پیت از کمیته برگزاری مسابقات فرمول یک در بریتانیا مجوز دریافت کرد تا همراه با سایر شرکت‌کنندگان در امتداد پیست سیلورستون رانندگی کند تا برای فیلم جدیدش درباره «مسابقه‌های سلطنتی» آماده شود.

او قرار است در دور آزمایشی که رانندگان در امتداد مسیر با سرعت کم (معمولاً تا ۱۲۰ کیلومتر در ساعت) در حال رانندگی‌اند، حضور داشته باشد اما حتی این گزینه نیز خطرناک است؛ چرا که خودروهایی که در پیست هستند هر یک چندین میلیون یورو ارزش دارند و کوچکترین اشتباهی از سوی برد پیت منجر به بروز خسارت فراوان می شود.

برد پیت ۵۹ساله در فیلم جدیدش نقش راننده کهنه‌کاری را بر عهده دارد که حرفه‌اش را احیا می‌کند تا به راننده‌ای تازه‌کار برای رقابت با رانندگان برتر فرمول یک یاری برساند.

 

لوئیس همیلتون، قهرمان هفت دوره جهان، تهیه‌کننده این فیلم است که برای اکران سال آینده برنامه‌ریزی شده است. مسابقات جایزه بزرگ بریتانیا ۹ ژوئیه برگزار می‌شود.

پیت برنده جایزه اسکار بازیگر مکمل برای فیلم‌ «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته کوئینتین تارانتینو است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا