سینمای ایران

پایان تولید «قهرمان» فرهادی در شیراز

پس از ماه‌ها ساخت فیلم سینمایی قهرمان در شیراز که با سکوت خبری همراه شده است، بالاخره فیلمبرداری این اثر سینمایی پایان یافت.

بنا بر آنچه خبرنگار مهر دریافته، بخشی از فیلمبرداری قهرمان در مجموعه نقش رستم انجام شد. و گروه تولید در شیراز در بخش‌های مختلف این شهر به ساخت آن مشغول شد. و هیچ یک از عوامل فیلم اجازه انتشار خبر یا عکسی از مراحل فیلمبرداری آن نداشتند.

این در حالی است که عصر یکشنبه فرهادی و پریسا بخت آور همسر این کارگردان برنده اسکار بار دیگر در نقش رستم حاضر شده و از این میراث تاریخی بازدید کردند.

گروه تولید فیلم قهرمان که با حضور برخی از چهره‌های سینما و تئاتر شیراز فیلمبرداری را دنبال می‌کرد. برای ادامه ساخت این فیلم راهی تهران شدند تا مراحل تدوین و صداگذاری انجام گیرد.

ساخت فیلم قهرمان به دلیل شیوع کرونا مدتی با وقفه رو به رو شد اما با فراهم شدن شرایط ساخت، فرهادی ترجیح داد در مراحل ساخت خللی وارد نشود و فیلمبرداری در شیراز انجام گیرد.

اصغر فرهادی (زادهٔ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۵۱) کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده فیلم ایرانی است. در سال ۲۰۱۲ فیلم جدایی نادر از سیمین وی برنده‌ی جایزه‌ی اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان شد. و هم‌زمان، نامزد دریافت جایزه‌ي اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی (اورژینال) برای این فیلم شد. وی همچنین برنده جایزۀ بهترین فیلم خارجی جایزۀ گلدن گلوب سال ۲۰۱۲ میلادی به خاطر کارگردانی و نویسندگی فیلم جدایی نادر از سیمین شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا