سینمای ایران

داوران بخش‌های مستند و فیلم کوتاه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

اعضای هیأت داوران بخش‌های مستند و فیلم کوتاه در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، با حکم سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد دبیر سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر، سعید پوراسماعیلی، امیر توده‌روستا، محمدعلی فارسی، محمد کارت و سام کلانتری به عنوان اعضای هیات داوران دو بخش «مستند» و «فیلم کوتاه» جشنواره سی و نهم معرفی شدند. و آثار این دو بخش رقابتی را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

بر اساس فراخوان جشنواره 39، هیات داوران این بخش از میان فیلم های مستند بلند (بالای ۷۰ دقیقه) حاضر در چهاردهمین جشنواره فیلم مستند سینماحقیقت، یک فیلم را به عنوان اثر برگزیده معرفی خواهند کرد. همچنین هیات داوران این بخش از میان فیلم های کوتاه حائز شرایط (۳ تا ۱۵ دقیقه). حاضر در سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، یک فیلم را به عنوان اثر برگزیده معرفی خواهند کرد.

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بهمن ماه ۹۹ همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران. به دبیری سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد برگزار خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا