سینمای ایرانموسیقی

اولین آلبوم حامد بهداد مجوز گرفت

دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته پایانی آذر مجوز ۱۲۷ تک آهنگ و ۱۱ آلبوم که شامل آلبوم را «هزار هیچ» حامد بهداد است را صادر کرد.

به نقل روابط عمومی دفتر موسیقی، آلبوم های «هزار هیچ» به خوانندگی و آهنگسازی حامد بهداد، «دقیقه ها» با صدا و آهنگ مسعود سعادتمند، «حرف بی حروف» به آهنگسازی تینا لاجوردیان از جمله ۱۱ آلبومی هستند که در هفته پایانی آذر مجوز انتشار گرفتند.

موسیقی آلبوم های «هزار هیچ» به خوانندگی و آهنگسازی حامد بهداد در سبک راک و بلوز بوده. و از اشعار حافظ در قطعات این آلبوم استفاده شده است.

همچنین آلبوم «نغمه های ابیورد» با نوازندگی ۲ تن از پیشکسوتان موسیقی محلی درگز محمد علمداریان و استاد حیدرعلی عاشقی با اجرای سازهای سرنا، دهل، قشمه مجوز انتشار گرفته است.

در میان ۱۲۷ مجوز صادره در بخش تک آهنگ ها نیز می توان به قطعه «سردار دلها» به خوانندگی الیاس ایمانی پناه. و آهنگسازی سجاد نیکو به یاد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی. و قطعه «تکنوازی سنتور، نیمه شب آذرماه» به نوازندگی و آهنگسازی ابوالفضل صادقی نژاد اشاره کرد.

گزارش صدور مجوزهای آلبوم و تک آهنگ به صورت هفتگی در قالب خبر منتشر می شود. برای این آثار صرفا مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر است.

حامد بهداد (زادهٔ ۲۶ آبان ۱۳۵۲) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون و خواننده اهل ایران است.

نخستین‌بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد. و برای همین فیلم کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد. او بازی‌های تحسین شده‌ای در فیلم‌هایی چون: بوتیک، کافه ستاره، روز سوم، کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره. جرم، سعادت‌آباد، آرایش غلیظ، خانه دختر، نیمه‌شب اتفاق افتاد، سد معبر، قصر شیرین داشته و برای بازی در فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده‌است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا