سینمای ایران

پیگیری آخرین مراحل فنی «غیبت موجه»

«غیبت موجه» به کارگردانی عباس رافعی برای حضور در جشنواره فیلم فجر، همزمان در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی قرار دارد.

به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، حسین ابوالصدق هم اکنون مشغول صداگذاری «غیبت موجه» به کارگردانی عباس رافعی است‌ و سیاوش امامی، ساخت موسیقی فیلم برای حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را برعهده دارد.

داستان «غیبت موجه» در دوران کرونا اتفاق می افتد و همچون آثار قبلی رافعی از جمله «فصل فراموشی فریبا»، «بهت» و «آزادراه» یک فیلم اجتماعی است که یک زن راوی داستان آن است.

نام «غیبت موجه» کنایه ای است به عزیزانی که با سهل انگاری از دست داده ایم و در واقع غیبت و مرگشان ناموجه بوده و مثل همیشه همه دست به دست هم داده اند که این مرگ را موجه قلمداد کنند.

ابوالفضل پورعرب ، میترا حجار ، علی اوجی ، امیررضا دلاوری ، حسن زارعی، سام نوری، زهرا میرزایی، آیسان کرمی، احمدرضا اسعدی، مهری آل آقا، احمد پورخوش، امیر شریعت، حسام شریفی، سعید درآینده، مهدیه گلستانی، سعید گمار، یاسین کلاته، اسماء حیدری، سامی سلیمانی، پیمان احمدزاده، فریدون روشنایی، ماه جبین حبیبی، پرستو رفیعی، مرضیه کوهی، پرهام نریمانی، دریا نثرزاده از جمله بازیگران فیلم سینمایی «غیبت موجه» هستند.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا