سینمای جهان

بالا رفتن تنش‌ها در پی اعتراض «تام کروز»

استعفای پنج تن از عوامل «مأموریت غیرممکن 7» در پی اعتراض «تام کروز» به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی

فایل صوتی سرزنش و اعتراض تند و تیز «تام کروز» به عوامل فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible 7) به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی کووید-۱۹ واکنش‌های مختلفی را در پی داشته، اما بنابر گزارشی که اخیراً منتشر شده، به نظر می‌رسد که پنجشنبه شب پنج تن از عوامل فیلم از پروژه کناره‌گیری و استعفا داده‌اند و تنش‌ها پس از درز فایل صوتی تام کروز در شبکه‌های اجتماعی حتی افزایش بیشتری پیدا کرده. در مورد حادثه‌ی دوم جزئیاتی فاش نشده اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند پس از علنی شدن اظهارات کروز، چند تن از عوامل تصمیم به جدایی گرفته‌اند.

این منبع می‌گوید:

«اولین برخورد پرسروصدا بود اما اوضاع از آن پس آرام‌تر نشده است. تنش از ماه‌ها قبل در حال شکل گرفتن بودند و این حلقه از این اتفاقات ناخوشایند بود. پس از آنکه این موضوع علنی شد خشم بیشتری به وجود آمد و چندین تن از عوامل جدا شدند.» او اضافه می‌کند: «تام از این ناراحت است که دیگران به اندازه‌ی او مسئله را جدی نمی‌گیرند.»

کروز در آن فایل صوتی به عوامل فیلم که بیش از حد به هم نزدیک شده بودند عتاب می‌کند و می‌گوید:

«ما استاندارد طلایی می‌خواهیم. محض خاطر ما به هالیوود برگشته‌اند و فیلم می‌سازند. زیرا به ما و کاری که می‌کنیم ایمان دارند. هر شب با کمپانی‌های بیمه و تهیه‌کنندگان تماس می‌گیرم و آن‌ها چشم امیدشان به ما دوخته شده و برای فیلم ساختن می‌خواهند از ما کمک بگیرند. حرامزاده‌ها ما هزاران شغل ایجاد کرده‌ایم. دیگر نمی‌خواهم این رفتار را ببینم، هیچ‌وقت! اگر تکرار کنید اخراجید، اگر دوباره انجامش دهید کار لعنتی‌تان تمام است. هر کسی در این پروژه این کار را انجام دهد کارش تمام است. با شما، شما و شما هم هستم، دیگر تکرار نشود.»

«مأموریت غیرممکن ۷» به کارگردانی «کریستفر مک‌کواری» ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا