سینمای ایران

نخستین تصویر از مریلا زارعی در «کارو»

فیلم سینمایی «کارو» تازه ترین ساخته احمد مرادپور با پایان مراحل فنی آماده نمایش شد.

روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «کارو» به کارگردانی احمد مرادپور، تهیه کنندگی حسین صابری و نویسندگی فهیمه سلیمانی قرار است، در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد. این فیلم سینمایی به علت شرایط سخت تصویربرداری در کوهستان‌های استان اردبیل و آب و هوای نامناسب، به جشنواره سال گذشته نرسید. مریلا زارعی، پیمان مقدمی و حبیب پاینده از جمله بازیگران فیلم سینمایی «کارو» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «کارو نوجوان کرمانشاهی بعد از سال‌ها تمرین به تیم ملی کشتی دعوت می‌شود. اما او…»

نخستین تصویر از مریلا زارعی در «کارو» منتشر شد.

فیلم سینمایی«کارو» بعد از فیلم‌های سینمایی«سجاده آتش» و «رنجر» و سریال «رقص پرواز» چهارمین اثر بلند احمد مرادپور خواهد بود. این فیلم اثرِ سازمان هنری رسانه‌ای اوج و اولین محصول «مرکز فیلم و سریال عصر» است.

مریلا زارعی در نطنز به دنیا آمد. وی فارغ‌التحصیل صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است. وی خواهر بزرگتر ملیکا زارعی است. زارعی برای اولین بار در فیلم سلام سینما ساخته محسن مخملباف (۱۳۷۳) از جمله کسانی بود که در تست بازیگری حضور یافته و چهرهٔ او بر روی پرده سینما نقش بست. بازی در فیلم دو زن یکی از شانس‌های بزرگ او بود. وی تا به حال با کارگردانانی همچون ابراهیم حاتمی‌کیا، اصغر فرهادی و مسعود کیمیایی و احمد مرادپور همکاری داشته‌است.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا