سینمای ایران

مجید مجیدی در جستجوی لوکیشن برای فیلم جدیدش

مجیدی مجیدی پس از پایان جشنواره «های‌نان» لوکیشن فیلم جدیدش را که با گروه بازیگران چینی قرار است ساخته شود انتخاب می کند.

مجید مجیدی در مصاحبه با رسانه چینی سی‌جی‌تی‌ان گفت که برای ساخت پروژه آینده اش با پس زمینه شیوع بیماری کرونا به چین آمده است.

مجیدی در حال حاضر در استان جنوبی های‌نان چین برای شرکت در سومین دوره فستیوال بین المللی فیلم های‌نان حضور دارد.

این کارگردان مطرح ایرانی در این مصاحبه گفت قصد دارد پس از پایان جشنواره برای یافتن لوکیشن های بلقوه برای فیلم جدیدش به استان یون‌نان در جنوب غربی چین برود. او همینطور اظهار داشت پس از آن به همین قصد به شهر شرقی هانگژو نیز خواهد رفت.

مجیدی افزود: این فیلم داستان دختر بچه ای در میانه بحران کروناست. کارگردان ایرانی از جزییات بیشتر داستان فیلمش چیزی نگفت. با این حال او تاکید کرد کلیه گروه بازیگران فیلم چینی خواهند بود.

کارگردان ایرانی «بچه های آسمان» اوایل سال جاری میلادی گفته بود قصد دارد تجربه مردم چین در مقابل بیماری کرونا را به روی پرده نقره ای بیاورد. او همان زمان از طریق سرویس ایرانی رادیو بین الملل چین به مردم درگیر کرونا کشور چین پیام داده بود و گفته بود: می دانم روزهای بسیار سختی را سپری می کنید، باید به شما بگویم قلب مردم جهان و به خصوص مردم ایران با شماست. من هر لحظه به شما و بچه های بیگناه چینی فکر می کنم.

فیلمبرداری فیلم مجیدی برای اوایل امسال برنامه ریزی شده بود که البته بدلیل گستردگی شیوع ویروس به تعویق افتاد.

مجیدی کارگردانی است که قصه های مربوط به بچه ها موضوع تکراری آثار او هستند. این کارگردان تاکید می کند، روایت قصه از دید بچه ها زیباتر و جذاب تر است.

مجیدی در این گفتگو بار دیگر تاکید کرد که قصه بچه ها برای او مهم است. او گفت:

من به بچه ها چه در خانه و چه در بیرون خیلی اهمیت می دهم. بچه ها امید و آینده یک مملکت هستند. آنها مهم هستند و ما باید از آنها مراقبت کنیم. این چیزی است که امیدوارم از طریق فیلم های من منتقل شود.

کارگردان ایرانی جمعه این هفته ۱۱ دسامبر یک مسترکلاس برای به اشتراک گذاشتن تجربیاتش برگزار می کند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا