سینمای جهان

جنیفر لوپز و بن افلک تیتر یک رسانه‌ها شدند

جنیفر لوپز و بن افلک که عشق میان آنها حدود ۲۰ سال قبل در دنیای موسیقی و سینما خبرساز شده بود، اکنون بار دیگر در کنار یکدیگر دیده شده‌اند. "بنیفر" حالا چند روزی است که تیتر رسانه‌های جهان است.

خبر تعطیلات مشترک بن افلک و جنیفر لوپز بار دیگر واژه “بنیفِر” را بر سر زبان‌ها انداخته است.

در اوایل دهه ۲۰۰۰ لوپز و بن افلک در میان معروف‌ترین زوج‌های هالیوود بودند. و نامزدی آنها در سال ۲۰۰۲ در صدر خبرها قرار گرفت. این دو همچنین در فیلم‌های “دختر جرسی” به کارگردانی کوین اسمیت و “جیگلی” که سخت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت، همبازی بودند.

دوستی لوپز و افلک در ژانویه ۲۰۰۴ و چند روز پیش از به تعویق افتادن مراسم ازدواجشان به پایان رسید.

افلک با جنیفر گارنر ازدواج کرد و سپس از او طلاق گرفت و لوپز به تازگی اعلام کرد. از نامزدش الکس رودریگز جدا شده است.

بیست سال پس از این ماجراها، افلک و لوپز بار دیگر در کنار هم هستند و به گزارش نشریه “پیپِل” به تازگی از تعطیلات مشترک در “بیگ اسکای” مونتانا بازگشته‌اند.

یک منبع مطلع با اشاره به احتمال ازسرگیری یک رابطه عاشقانه میان این دو می‌گوید: “آنها با یگدیگر پیوندی محکم دارند همه‌چیز سریع و مشتاقانه رخ داد اما جنیفر خوشحال است.”

تصاویر سفر مشترک این زوج در نشریه دیلی میل منتشر شد که در یکی از آنها به نظر می‌رسد افلک و لوپز دست یکدیگر را گرفته‌اند.

این دو همچنین همراه یکدیگر در لس آنجلس دیده شده‌اند که موجب شده بسیاری فرض را بر این بگذارند که بار دیگر واژه “بنیفر” در حال شکل گرفتن است.

یک کاربر هیجان‌زده توییتر نوشته: “بنیفر ۲.۰ برای یک تعطیلات رمانتیک به مونتانا رفته‌اند. این شایعه نیست!!!!” بنیفر نخستین نام مرکب این زوج معروف بود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایندیپندنت

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا