سینمای جهان

اکران فیلم جدید مارتین اسکورسیزی در جشنواره کن

«قاتلین ماه کامل» به کارگردانی اسکورسیزی با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» و «رابرت دنیرو» شنبه این هفته در کن اکران شد و بازیگران و عوامل فیلم زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار گرفت.

جشنواره فیلم کن هفتاد و ششم در پنجمین روز برگزاری پذیرای عوامل و بازیگران فیلم «قاتلین ماه کامل» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» و بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» و «رابرت دنیرو» بود.

فیلم «قاتلین ماه کامل» یک روایت صادق و انسانی از قتل‌های زنجیره‌ای اوسیج است. نقش آفرینی دنیرو و گلدستون در حد برندگان اسکار است اما این ایفای نقش دی‌کاپریو است که بیشترین تاثیر را بر روی بیننده می‌گذارد.

دی‌کاپریو در «قاتلین ماه کامل» نقش «ارنست برکهارت» را بازی می‌کند، پسر خویشاوند نزدیک یک زمین‌دار بانفوذ با بازی دنیرو. «جسی پلمانز» که در «مرد ایرلندی» با اسکورسیزی همکاری داشته، در این فیلم نقش «تام وایت» را بازی می‌کند، یکی از اعضای سازمان نوبنیاد اف‌بی‌آی که بر روی قتل‌های قبیله اوسیج تحقیق می‌کند. «لیلی گلدستون» بازیگر بومی آمریکایی که سابقه همکاری با «کلی رایکارد» در «برخی زنان» و «اولین گاو» را دارد نقش همسر ارنست را بازی خواهد کرد.

طبق گفته های مفسر مراسم فرش قرمز فیلم «قاتلین ماه کامل» جمعیتی بیش از ۲۵۰۰ نفر در سالن نمایش گراند لومیر منتظر تماشای این فیلم هستند.

همچنین طبق گفته های وی فرش قرمز این فیلم یکی از پرجمعیت‌ترین فرش قرمزهای تاریخ کن است.

«ژاکلین وست» طراح صحنه «قاتلین ماه کامل» در مسترکلاس «مؤسسه فیلم دوحه» گفته بود که دی‌کاپریو این وسترن را «شاهکار» می‌داند: «با لئو در موردش حرف زدم. پیش از اینکه به اینجا بیایم با او ناهار خوردم. می‌گفت:‌ «جکی، فکر می‌کنم در یک شاهکار همکاری کرده‌ایم.» فکر کردم اگر لئو این را بگوید معنای ویژه‌ای دارد. بی‌دلیل این حرف را نمی‌زند. از وقتی پسر بچه‌ای بیش نبود در صنعت فیلمسازی است.»

طرفدارهای سینمای اسکورسیزی باید از «تیم کوک» ممنون باشند که، بودجه ای در حد و اندازه های یک بلاک باستر بزرگ را برای ساخت فیلم «قاتلین ماه کامل» در اختیار اسکورسیزی قرار داده است، فیلمی که هیچ استودیوی فیلمسازی حاضر به پرداخت هزینه‌های ساخت آن نبود.

برخلاف مارتین اسکورسیزی رابرت دنیرو نسبت به فضای فتوکال و گرفتن عکس بی‌حوصله بوده است.‌

«برندن فریزر»، «تانتو کاردینال»، «کارا جید مایرز»، «جانای کالینز»، «جولین دیون»، «ویلیام بلو»، «لوییس کنسلمی»، «تاتانکا مینز»، «مایکل ابوت جونیور»، «پت هیلی»، «اسکات شپرد»، «جیسون ایزابل» و «استورجیل سیمپسون» از جمله دیگر بازیگران فیلم سه ساعت و ۲۶ دقیقه‌ای «قاتلین ماه گل» خواهند بود.

اپل اریجینال فیلمز فیلم «قاتلین ماه کامل» را ۶ اکتبر به صورت محدود و ۲۰ اکتبر به صورت گسترده اکران می‌کند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا