سینمای ایران

برگزاری جشنواره فجر با ۳۰درصد ظرفیت

سخنگوی وزارت بهداشت شرایط برگزاری جشنواره فجر امسال را اعلام کرد و گفت: برنامه های جشنواره سینما و تئاتر فجر امسال با ۳۰ درصد ظرفیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند فعال باشند.

دکتر سیما سادات لاری در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت برگزاری جشنواره های فجر به ویژه جشنواره فیلم و تئاتر فجر در سال جاری، گفت: فعالیت برنامه های سینما و تئاتر در گروه سه دسته بندی می شوند. پس با ۳۰ درصد ظرفیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند. فعال باشند.

وی افزود: البته این موضوع منوط به فروش بلیط فقط به صورت اینترنتی است. کنترل کد ملی و عدم فروش بلیط به بیماران از طریق نرم افزار ماسک نیز انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: تامین تهویه مناسب و فاصله گذاری بین تماشاچیان و فاصله یک ساعته بین سانس‌ها برای انجام نظافت و ضدعفونی نیز باید انجام شود.

لاری تاکید کرد: البته ترجیح به برگزاری بیشتر به صورت غیرحضوری است. زیرا رعایت فاصله گذاری و پروتکل‌های بهداشتی اصلی‌ترین اقدام برای مقابله با ویروس کروناست.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا