سینمای ایران

«جنایت بی‌دقت» مهمان سه موزه آمریکایی می‌شود

فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» ساخته شهرام مکاری در سه موزه آمریکا نمایش داده می‌شود.

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» ساخته شهرام مکاری در سه موزه آمریکا نمایش داده می‌شود. موزه هنرهای زیبای واشینگتن، بوستون و هیوستون برنامه‌های نمایش فیلم خود را اعلام کردند. و طبق آن «جنایت بی‌دقت» در بهمن ماه در برنامه نمایش‌های این سه موزه قرار دارد. این نمایش‌ها از چهارشنبه هشتم بهمن شروع شده و شهرام مکری پنجشنبه ١۶ بهمن و به شکل آنلاین مهمان موزه هیوستون خواهد بود.

این کارگردان در این حضور آنلاین با گادفری چشایر منتقد و تئوریسن مشهور آمریکایی درباره فیلم صحبت کرده و بعد به سوالات تماشاگران پاسخ می‌دهد. این برنامه برای نوزدهمین سال است. که برگزار می‌شود. و در سال ٢٠١۵ هم مکری با فیلم «ماهی و گربه» مهمان آن بود. در متنی که موزه هنرهای زیبایی هیوستن درباره «جنایت بی دقت» منتشر کرده، این فیلم از قول مارتین کولداک منتقد مجله «اسکرین فیلم» یک حرکت ناب و خلاق توصیف شده است.

«جنایت بی‌دقت» به تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر محصول موسسه فرهنگی هنری کارنامه است. و پخش بین المللی آن را نسرین میرشب از کمپانی دریم لب برعهده دارد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا