سینمای جهان

انتقاد وودی هارلسون از پروتکل‌های بهداشتی کووید

«وودی هارلسون» می‌گوید با واکسیناسیون اجباری کووید برای حضور در پروژه‌های هالیوود، ایالات متحده دیگر آمریکا یک «کشور آزاد» نیست.

«وودی هارلسون» از پروتکل‌های بهداشتی کووید در حین فیلمبرداری پروژه‌های هالیوود انتقاد کرده است. او در مصاحبه جدیدی با «نیویورک تایمز» می‌گوید سینمای مستقل با توجه به این پروتکل‌ها آینده روشنی ندارد. هارلسون به زودی در فیلم جدید «قهرمانان» (Champions) به کارگردانی «بابی فارلی» دیده خواهد شد.

هارلسون می‌گوید: «مضحک بودن پروتکل‌های کووید در چیست؟ این حقیقت که همچنان ادامه دارند! فکر نمی‌کنم کسی باید اجازه داشته باشد که دیگری را به انجام تست، پوشیدن ماسک و واکسن زدن پس از گذشت سه سال مجبور کند. من فقط می‌گویم این رفتار مزخرف را تمام کنید. برای عوامل فیلمبرداری منصفانه نیست. من لازم نیست ماسک بپوشم.چرا آن‌ها باید بپوشند؟ چرا باید مجبور باشند که واکسن تزریق کنند؟ چرا به خود آن فرد بستگی ندارد؟ نباید این حرف‌ها را بگویم.»

وودی هارلسون بازیگر «مثلث غم» (Triangle of Sadness) ادامه می‌دهد: «باعث می‌شود به خاطر عوامل خشمگین شود. بخش آنارشیست وجودم می‌گوید نباید تست کووید، ماسک و واکسن اجباری باشد. در یک کشور آزاد اجباری نیست. واقعاً به خاطر عوامل می‌گویم. چون من می‌توانم ماسک نپوشم. می‌توانم کمتر تست بدهم. در موقعیت آن‌ها نیستم، اما این اشتباه است. سه سال گذشته. تمامش کنید. به عنوان یک آنارشیست، با اجبار میانه خوبی ندارم.»

مصاحبه هارلسون دو روز پس از اجرای او در برنامه «اس‌ان‌ال» منتشر شده است. او در این برنامه با تئوری توطئه کووید شوخی کرد و با انتقادهای زیادی روبرو شد.

وودی هارلسون در آن برنامه گفته بود فیلمنامه‌ای «دیوانه‌وار» خوانده در مورد «بزرگترین کارتل‌های مواد» که آدم‌ها را مجبور کرده‌اند در خانه بمانند مگر اینکه بپذیرند داروهای آن‌ها را مصرف کنند. این بازیگر توضیح می‌دهد: «بزرگترین کارتل‌های مواد دنیا با یکدیگر همکاری می‌کنند تا همه رسانه‌های دنیا و همه سیاستمداران را خریداری کنند و همه مردم دنیا را مجبور کنند خودشان را در خانه حبس کنند. و مردم فقط در صورتی می‌توانند از خانه بیرون بیایند که داروهای این کارتل را دوباره و دوباره مصرف کنند.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا