سینمای ایران

واکنش دبیر جشنواره فیلم فجر به ابهامات درباره رعایت پروتکل‌ها

سید محمد مهدی طباطبایی‌نژاد دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در واکنش به طرح برخی نگرانی‌ها در فضای رسانه‌ای، ضمن تاکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، گفت: نگران هیچ چیز نیستیم.

سیدمحمد مهدی طباطبایی‌نژاد دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سینماهای این دوره از جشنواره فیلم فجر گفت: روز گذشته کارشناسان وزارت بهداشت آمدند. و از برج میلاد بازدید کردند. تا نظارتی بر این سینما داشته باشند. که خوشبختانه از رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابراز رضایت کردند. و ما هم تمام تلاش خود را کردیم. تا حداکثر مراعات را طبق برنامه‌ای که وزارت بهداشت به جشنواره داده است داشته باشیم.

وی ادامه داد: من نگرانی نسبت به این مساله ندارم و خوشبختانه تمام سینماهای حاضر در جشنواره فیلم فجر پروتکل را رعایت می‌کنند. ما هم در فضای سینما ملت و در برج میلاد به دقت فاصله گذاری، ضدعفونی کردن و دیگر موارد بهداشتی به درستی رعایت می‌کنیم.

دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: آنچه که باید مراعات می‌شد تا امروز به درستی رعایت شده است. البته به واسطه اینکه لحظاتی به دلیل تجمع عکسی منتشر شد. یک سری خبرهای نادرست اتفاق افتاد، که البته ما آن را از سر خیرخواهی تلقی می‌کنیم. و سعی می‌کنیم. به هیچ عنوان این‌جور تجمع‌ها اتفاق نیافتد.

وی ادامه داد: امروز به چند سالن سینما در سطح شهر سر زدم. که هم تب سنجی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی این سینماها را بررسی کردم. تا مبادا اتفاقی رخ دهد. که البته و خوشبختانه تمام موارد مورد نظر رعایت شده بود.

طباطبایی نژاد گفت: با دوستانمان در اورژانس نیز هماهنگ شده است. تا در همه سینماها نمایندگان اورژانس حضور داشته باشند. و امیدوارم هیچ نکته‌ای پیش نیاید.

وی ادامه داد: ما پیش از هر کسی نسبت به سلامت مخاطبان سینما حساسیت داریم. و اولویت اول ما حفظ سلامت مخاطبانمان است. و امیدوارم با سلامتی از این مسیر بگذریم. تا جشنواره به منزل پایانی خود برسد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا