تلویزیون

پوشش المپیک زمستانی ۲۰۲۲ از شبکه ورزش

با شروع بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن، شبکه ورزش سیما قصد دارد مسابقات این دوره از بازی‌ها را به صورت زنده از طریق این شبکه پخش کند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک زمستانی که با حضور ۲۸۶۱ ورزشکار از ۹۱ کشور در روزهای ۴ تا ۲۰ فوریه (۱۵ بهمن تا ۱ اسفند) در شهر پکن برگزار خواهد شد، به صورت زنده از طریق شبکه ورزش سیما پوشش داده خواهد شد.

این رقابت‌ها در ۱۵ رشته اسکی آلپاین بیاتلون، سورتمه، اسکی صحرانوردی، حرکات نمایشی، اسکی آزاد، هاکی روی یخ، کرلینگ، لوژسواری، اسکی نوردیک، اسکیت سرعت، اسکلت، پرش با اسکی و اسنوبورد برگزار می‌شود.

شبکه ورزش در نظر دارد. تا همزمان با آغاز این مسابقات از امروز جمعه (۱۵ بهمن ماه)، هر روز از حدود ساعت ۶ صبح تا ۱۶ عصر مسابقات مختلف این دوره از بازی‌ها را به روی آنتن ببرد.

همچنین مسابقات ملی‌پوشان ایران در این دوره از بازی‌ها نیز در دو بخش آقایان و بانوان و در دو ماده آلپاین و صحرانوردی نیز در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است. کاروان ایران در این دوره از مسابقات با سه ورزشکار به نام‌های حسین ساوه‌شمشکی (روز ۲۴ بهمن)، عاطفه احمدی (روز ۲۰ بهمن) در آلپاین و دانیال ساوه شمشکی (روزهای ۱۹ بهمن) در صحرانوردی به مصاف رقیبان خود می‌روند.

مراسم افتتاحیه مسابقات المپیک زمستانی ۲۰۲۲ چین امروز جمعه (۱۵ بهمن ماه) از ساعت ۱۵ و ۳۰ به صورت زنده از شبکه ورزش به روی آنتن سیما می‌رود.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا