سینمای ایران

پژمان جمشیدی: دنبال دیده شدن در سینما نیستم

فرنوش صمدی کارگردان «خط فرضی» ضمن توضیح درباره انگیزه خود برای ساخت این فیلم، آن را قسمت نخست از یک سه‌گانه سینمایی با محوریت دروغ دانست.

نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «خط فرضی» با بازی پژمان جمشیدی به کارگردانی فرنوش صمدی عصر امروز شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در محل برگزاری جشنواره سی‌ونهم فیلم فجر در برج میلاد تهران برگزار شد.

پژمان جمشیدی هم در پاسخ با سوالی درباره علاقمندی خود به نقش‌های کمدی یا جدی بیان کرد: من با نقش کمدی وارد این عرصه شدم. به همین دلیل سخت است. که به‌عنوان بازیگر کمدی وارد سینما شوی و در ادامه نقش‌های جدی بازی کنی خیلی وقت‌ها مجبور شدم. نقش‌های کوتاه این چنینی بپذیرم. تا من را باور کنند، در نهایت فیلمنامه‌ای را که دوست داشته باشم. با بررسی جوانب انتخاب می‌کنم. تفاوتی برای نقش کمدی و جدی قائل نیستم.

حاجیان هم در واکنش اظهار کرد: بازی درخشان پژمان را نباید نادیده گرفت. گاهی بی انصاف هستید. و نمی‌دانم. چرا.

پژمان جمشیدی هم بیان کرد: اگر کسی من را نشناسند. فکر می‌کند. زندگی برای من خیلی ارزشمند است. نه دیده شدن و نه زندگی برای من این‌همه ارزشمند نیست. که هر کاری برای آن کنم. من تا حالا نقد شخصی درباره خودم در طول سال‌هایی که در جشنواره بودم ندیدم. سه روز پیش سر صحنه به من گفتند. نقد خوبی درباره حضور تو «شیشلیک» نوشته شده. به محض اینکه آن نقد را خواندم. خبر بعدی همان صفحه خبر فوت علی انصاریان بود. این موضوع تلنگری را به من زد پس زندگی آنقدر برای من ارزشمند نیست. که برای دیده شدن هر کاری کنم. من فقط خودم را سرگرم می‌کنم.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا