سینمای ایران

حامد بهداد: جمشید هاشم‌پور یک نماد است

جمشید هاشم‌پور بازیگر فیلم سینمایی «گیجگاه»، عادل تبریزی کارگردان این فیلم را فیلمسازی دانست که سینما جادویش کرده است.

جمشید هاشم‌پور بازیگر فیلم «گیجگاه» که در نشست حضور نداشت، پیام مکتوبی ارسال کرد. که حامد بهداد در نشست رسانه‌ای آن را خواند.

در پیام هاشم‌پور آمده بود: عادل تبریزی کارگردان جوان، خوش ذوق و سرشار از انرژی است. او جوان پرشور و پرهیجانی است. که سینما او را جادو کرده است. از همان ابتدا که می‌خواست. فیلم را بسازد من را در جریان گذاشت. و دوست داشتم. او را کمک کنم. سختی‌هایی به جان خرید در نتیجه «گیجگاه» فیلمی شد. بی‌ادعا، گرم، شیرین و قابل احترام. امیدوارم مخاطبان فیلم را دوست داشته باشند.

حامد بهداد در ادامه اظهار کرد: سال‌های زیادی می‌گذرد. که ما به یک زبان ملی در سینما رسیده‌ایم. به توفیق‌هایی رسیده‌ایم، پر واضح است. که چه سیری طی کرده. تا به این نقطه برسد. این فراز و نشیب‌ها هر برهه از تاریخ را در خود نشان می‌دهد. همیشه مردم در فیلم‌ها به دنبال قهرمان می‌گردند. سینما برای توده است. توده می‌خواهد در فیلم‌ها خودش را نشان بدهد. چند بازیگر برجسته وجود دارد. که مورد تشویق مردم قرار گرفتند. و نشاطی به سینما وارد شد، جمشید هاشم‌پور بی شک یکی از آن بازیگرانی است .که مردم را به سینما دعوت می‌کند، مردم برای او هورا می‌کشیدند، او یک نماد است. و اگر در ذهن عادل سیری طی می‌شود. که در نقش بدل آقای هاشم‌پور باشم چه چیزی بالاتر از اینکه حتی در نقش بدل آقای هاشم‌پور باشم.

حامد بهداد بیان کرد: آرزویم این است که فیلم‌ها بفروشند، حال مردم خوب باشد، این همه خشم و مرارت نباشد. هرکسی سهمی در سینما ایجاد کرده آنچه که برای من مهم است این است که همه ما در کنار هم رشد کنیم و وظیفه خودمان را انجام بدهیم.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا