سینمای جهان

فصل سوم سریال Big Little Lies با حضور نیکول کیدمن تأیید شد

نیکول کیدمن اخیرا در یک جلسه پرسش‌وپاسخ به‌طور ناگهانی تولید فصل سوم سریال برنده جایزه اِمی Big Little Lies را تأیید کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون نیکول کیدمن اخیرا در یک جلسه پرسش‌وپاسخ در رویداد CME Group Tour Championship به‌طور تصادفی از تولید فصل سوم سریال Big Little Lies (دروغ‌های کوچک بزرگ) خبر داده است. او در این‌باره گفت: «من عاشق سریال دروغ‌های کوچک بزرگ بودم. محض اطلاع باید بگویم که فصل سوم نمایش را تقدیم‌تان خواهیم کرد».

در گذشته نیکول کیدمن تمایل خود برای همکاری دوباره با بازیگرانی نظیر رریس ویترسپون، شیلین وودلی، زوئی کراویتز و لورا درن جهت تولید فصل سوم سریال Big Little Lies را ابراز کرده بود. این هنرپیشه در گفت‌وگو با رسانه تی‌وی‌لاین در ماه اکتبر ۲۰۲۰ اظهار داشت: «داستان‌های بسیار خوبی برای روایت وجود دارند و از همه آن‌ها استقبال می‌کنم. همه ما همدیگر را دوست داریم و می‌خواهیم با هم کار کنیم. اینکه آیا این [رفاقت] به تولید داستانی جذاب، پیچیده و فوق‌العاده می‌انجامد، مسئله دیگری است. داستان [فصل ۳] باید طوری باشد که باعث حیرت بیننده‌ها شود.»

با اینکه دیوید ای. کلی اعلام کرد که موانع بی‌شماری نظیر برنامه کاری شلوغ بازیگرها بر سر راه تولید فصل سوم Big Little Lies قرار دارند، اما در سال گذشته به رسانه TVLine گفت: «هیچ‌یک از ما از گردهم‌آیی [بازیگرها و عوامل تولید برای تولید فصل بعدی] قطع امید نکرده‌ایم.» بااین‌حال مرگ نابه‌هنگام ژان-مارک والی، تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان فصل اول سریال دروغ‌های کوچک بزرگ در سال ۲۰۲۱ مانند یک مانع بزرگ دیگر عمل کرد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
زومجی

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا