سینمای ایران

لیلا زارع و صابر ابر «زیر نور کم»

پروانه نمایش فیلم سینمایی «زیر نورِ کم» به کارگردانی محمد پرویزی صادر شده و این فیلم به زودی اکران می شود.

 پروانه نمایش فیلم سینمایی «زیر نورِ کم» با بازی لیلا زارع و صابر ابر به کارگردانی محمد پرویزی و تهیه کنندگی احسان رسول اف صادر شده. و این فیلم به زودی به نمایش در می آید. «زیر نورِ کم» اولین فیلم بلند محمد پرویزی در مقام کارگردان است.

لیلا زارع، صابر ابر، حمیدرضا آذرنگ، بهناز جعفری، بیتا بادران، تیرداد کیایی، رابعه مدنی، روح الله کمانی و نیلوفر شهیدی بازیگران این ملودرام اجتماعی هستند. که به زودی تاریخ اکران قطعی آن مشخص خواهد شد.

محمد پرویزی نویسنده و کارگردان این فیلم یادداشت کوتاهی را به عنوان خلاصه داستان این اثر نوشته است. من از آدمهایی که از زندگی ام رفته اند(تا به امروزخلاصی ندارمنمی توانم. آنها را جایی رها کنم. چون به شکل های متفاوتی بازمی گردند. و با لحظه های خوبِ زندگیم ترکیب می شوند. این درهم تنیدگی آنها گاهی تکان دهنده استسر زده کسی از راه می رسد. دور میزی که نباید باشد. حاضر می شودشده با آنها ساعت ها و یا روزها جایی دیگری بوده امهمین وقت هاست که زندگی ام زیر و رو می شود… به این خاطرِ که جایی که هستم یا باید تاریک تاریک باشه، یا روشنِ روشن… من از ماندن « زیر نورِ کم» می ترسم.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا