سینمای ایران

تقدیر ویژه جشنواره ایتالیایی از «زنگ تفریح»

«زنگ تفریح» ساخته‌ نوید نیکخواه ‌آزاد در شصت و ششمین حضور جهانی خود، تقدیر ویژه هیات داوران یازدهمین دوره جشنواره فیلم «سارنو» ایتالیا را دریافت کرد.

فیلم کوتاه «زنگ تفریح» ساخته نوید نیکخواه آزاد در ادامه‌ حضورهای بین‌المللی خود در چهار جشنواره جهانی در ایتالیا، اسپانیا و برزیل به رقابت پرداخت. این فیلم در شصت و ششمین حضور جهانی خود در ایتالیا مورد تقدیر قرار گرفت.

در ایتالیا، «زنگ تفریح» به عنوان نماینده ایران در بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره فیلم های اجتماعی «آرتلسیا» ایتالیا (Social Film Festival Artelesia) به رقابت پرداخت. این جشنواره ۷-۳ آذر (۲۸-۲۴ نوامبر میلادی) در بنونتو ایتالیا برگزار شد.

این فیلم، همچنین، در بخش مسابقه یازدهمین جشنواره فیلم «سارنو» ایتالیا (Sarno Film Festival) حضور داشت. که تقدیر ویژه هیات داوران این رویداد را دریافت کرد.

ساخته نوید نیکخواه آزاد همچنین در بخش مسابقه شانزدهمین جشنواره فیلم «کمپینا گرند» برزیل و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم «PrideTime» در جزایر قناری حضور یافت.

فیلم کوتاه «زنگ تفریح» با نام بین‌المللی «The Recess» شصت و شش حضور جهانی را پشت سر گذاشته و تاکنون ۹ جایزه جهانی کسب کرده است.

موژان کردی در نقش سحر، ریحانه نبی‌یان در نقش طهورا، نیلوفر شکوهی‌نیا در نقش آیدا، غزل خلیلی در نقش سارا بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

«زنگ تفریح» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی نوید نیکخواه آزاد ساخته شده و محصول «شمید فیلم» است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا