سینمای جهان

جرج کلونی و آدام سندلر در فیلم جدید نوآ بامبک

جرج کلونی و آدام سندلر برای اولین بار در یک فیلم بلند طنزآمیز و احساسی به کارگردانی نوآ بامبک با هم همکاری می‌کنند.

«جرج کلونی» و «آدام سندلر» در فیلم جدید و بدون عنوان «نوآ بامبک» برای نتفلیکس نقش‌آفرینی می‌کنند. بامبک کارگردان این اثر و به همراه «امیلی مورتیمر» نویسنده فیلمنامه است. «ایمی پاسکال» و «دیوید هیمن» تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده جز اینکه فیلمی طنزآمیز و احساسی درباره بزرگسالان است و در دهه‌های پیش روی می‌دهد. بامبک پیش‌تر فیلم‌های «برفک» (White Noise)، «داستان‌های مایروویتس» (The Meyerowitz Stories) و «داستان زناشویی»‌ (Marriage Story) را برای نتفلیکس ساخته و یکی از نویسندگان «باربی» (Barbie) در کنار همسرش «گرتا گرویگ» بوده است.

آدام سندلر که چندین و چند فیلم برای نتفلیکس ساخته برای اولین بار در یک فیلم بلند با کلونی همکاری می‌کنند. جرج کلونی به تازگی «پسران درون قایق» (Boys in the Boat) را کارگردانی کرده و قرار است در فیلم جدیدی برای اپل با «برد پیت» همکاری دوباره‌ای داشته باشد.

آدام سندلر در سال ۲۰۲۳ فیلم‌های «معمای قتل ۲» (Murder Mystery 2)، «لئو» (Leo) و «تو حتماً به مراسم تکلیف من دعوت نیستی» (You Are So Not Invited To My Bat Mitzvah) را در نتفلیکس داشته است. «مراسم تکلیف من» در «راتن تومیتوز» رکوردشکنی کرد و با امتیاز ۹۵ درصد رکورد «اخاذی» (Hustle) را شکست.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا