سینمای ایران

تصویربرداری سریال «جیران» با حضور بازیگران اصلی

تصویربرداری سریال تاریخی - عاشقانه «جیران» به کارگردانی حسن فتحی با حضور بازیگران اصلی ادامه دارد.

با اتمام پیش تولید سریال «جیران» که از ماه‌ها قبل شروع شده بود، تصویربرداری سریال تاریخی – عاشقانه «جیران» از یک ماه قبل در سکوت خبری با حضور بازیگران اصلی آغاز شد. و تا امروز ادامه دارد.

در این سریال تا کنون تمامی بازیگران جلوی دوربین حسن فتحی رفته‌اند. تا این کارگردان بعد از تجربه موفق سریال «شهرزاد»، عاشقانه دیگری را در ذهن مردم حک کند.

داستان این سریال پس از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین شاه با جیران آغاز می‌شود. و تا حدود شش سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را در بر می‌گیرد.

بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی بازیگران این سریال تاریخی هستند.

سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه قرار است. سال ۱۴۰۰ به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
خبر آنلاین

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا