سینمای ایران

هوشنگ میرزایی بر اثر کرونا درگذشت

هوشنگ میرزایی مستندساز که از یک ماه گذشته به دلیل ابتلا به کرونا، در بیمارستان بستری بود، امروز 21 اسفند ماه از دنیا رفت.

محسن سخا از فیلم سازان و همکارانش در گفتگویی کوتاه با ایسنا خبر درگذشت هوشنگ میرزایی این فیلم ساز را تایید کرد و گفت: او که از یک ماه گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود. و ریه اش تمام درگیر بود. امروز 21 اسفند ماه ایست قلبی کرد.

هوشنگ میرزایی، متولد سال ۱۳۵۰ در کوهدشت و دارای مدرک کارشناسی کارگردانی از دانشکده صدا و سیماست.

از آثار او می‌توان به «با خدا می‌رقصم»، «مرثیه ای برای خاک» و «شهر خاموش»، «تفتان»، « روناک» ، «چیزی شبیه چشمهایم»، «ژین ؛ سپیدار ؛ فاصله» اشاره کرد.

عضویت در  هیات انتخاب پنجاه و ششمین جشنواره منطقه ای خلیج فارس انجمن سینمای جوانان ایران . عضو انتخاب بخش ملی و بین الملل پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در بخش مستند . عضو داوری پنجاه و ششمین جشنواره منطقه ای خلیج فارس انجمن سینمای جوانان ایران _ عضو هیئت انتخاب بخش مستند سی و ششمین جشنواره بین فیلم کوتاه تهران .‌داور بخش جنبی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران .داور هیجدهمین جشن خانه سینما از جمله دیگر فعالیت هایش بود.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا