طعنه حامد بهداد به سعید راد

با این‌که مدت‌ها از پایان کار سریال «دل» در شبکه نمایش خانگی می‌گذرد، حواشی این مجموعه اما تمامی ندارد و در تازه‌ترین مورد، حامد بهداد درباره آن حرف زده است

حواشی این سریال ازآنجا قوت گرفت که سعید راد به‌عنوان یکی از بازیگران سریال «دل» حرف‌های عجیبی زد. و وقتی با انتقادی مبنی بر این‌که چرا در چنین اثر کم‌مایه‌ای بازی کرده. مواجه شد. گفت اشتباه کرده و سعی می‌کند. چنین کارهایی را نپذیرد. تا به شعور مخاطب توهین نشود.

سعید راد همچنین گفته بود: «پشیمانم در این سریال بازی کردم. امیدوارم هیچ‌وقت این تجربه تکرار نشود. اینها ۲۰قسمت را می‌کنند ۳۰قسمت و ۳۰قسمت را می‌کنند ۵۰ قسمت؛ چون برایشان مردم مهم نیستند. و فکر بیزینس خودشان هستند.»

حالا اما حامد بهداد که با انتقادی مشابه مواجه شده که چرا در دل بازی کرده، حرف‌هایی زده که به‌نوعی طعنه و کنایه هم می‌شود. به سعید راد محسوب‌شان کرد: «مثل بعضی از بازیگرها نیستم که وقتی کاری را انجام می‌دهم. و از یک پل عبور می‌کنم یک پشت پا بزنم و کسانی را که با آنها همکاری کردم آزرده‌خاطر کنم. مسؤولیت هر کاری را که کردم،می‌پذیرم. اگر هم در طول زندگی اشتباهاتی کرده باشم آنها هم قابل جبران و عذرخواهی‌اند. در مورد دل، من ازبس‌که فیلم‌های خشن و خشونت‌بار بازی کرده بودم و ازبس‌که فریاد کشیده بودم فکر می‌کردم لازم دارم تصویری از خودم به‌جا بگذارم یا قصه‌ای را بازی کنم که درراه عشق و محبت و ثبات قدم و صبر و درراه اتصال و وصل باشد و برای خودم تماشاگری جدید تولید کنم. تماشاگری که با قلب ساده خودش قلاب بیندازد و این عشق را دریافت کند. اگر کار ضعیف یا قوی بوده به من مربوط نیست، من کار خودم را انجام داده‌ام.می‌خواستم به‌واسطه ایجاد مهر و محبت با سوژه‌ای عاشقانه بتوانم تماشاگر جدیدی تولید و جذب کنم و با «دل» دلم می‌خواست موضوع دیگری را تجربه کنم.»

خروج از نسخه موبایل