سینمای جهان

«کنستانتین ۲» برای رده سنی بزرگسال ساخته خواهد شد

«فرانسیس لارنس» تولید فیلم «کنستانتین ۲» (Constantine 2) با بازی «کیانو ریوز» را در رده سنی بزرگسال (R) تایید کرد.

«فرانسیس لارنس» تولید فیلم «کنستانتین ۲» (Constantine 2) با «کیانو ریوز» را در برادران وارنر تأیید می‌کند و می‌گوید فیلمنامه این پروژه با همکاری «آکیوا گلدزمن» در حال نگارش است. قسمت اول «کنستانتین» فانتزی با رده سنی بزرگسال (R) اکران شد اما لارنس در مصاحبه با «رپ» می‌گوید آن فیلم به بالاتر از ۱۳ سال (PG-13) شبیه بود.

لارنس می‌گوید امیدوار است در دنباله آزادی عمل بیشتری داشته باشد: «یکی از مهم‌ترین مسائل برای من در مورد قسمت اول این بود که ما قوانین برادران وارنر را رعایت کردیم تا خشونت، خون، الفاظ رکیک و صحنه‌های جنسی فیلم به رده سنی بالاتر از ۱۳ سال برسد. اما هیأت مدیره رده‌بندی بر اساس قوانین خودشان به ما رده سنی بزرگسال سختگیرانه دادند. و بزرگ‌ترین حسرت من این بود که فیلمی با رده بزرگسال داشتیم در حالی که واقعاً بالاتر از ۱۳ سال بود. اما اگر قرار بود با رده بزرگسال فیلم بسازم، واقعاً فیلمی برای این رده سنی می‌ساختم. ترسناک‌تر و خشونت‌آمیزترش می‌کردم تا واقعاً فیلمی با رده سنی بزرگسال باشد.»

لارنس اضافه می‌کند:‌«این بار دست کم برای من هدف این است که یک فیلم «کنستانتین» با رده سنی بزرگسال بسازیم که به اعتقاد مردم از ابتدا همین را می‌خواستند نه نسخه بالاتر از ۱۳ ساله‌ای که رده سنی بزرگسال دریافت کند.»

در حال حاضر تأیید نشده که «کنستانتین ۲» دوم بخشی از دنیای سینمایی دی‌سی با مدیریت «جیمز گان» و «پیتر سفران» خواهد بود یا نه. با این حال فیلم‌هایی چون «جوکر» (Joker) و «بتمن» (The Batman) و دنباله‌های آن‌ها نیز بخشی از دنیای سینمایی دی‌سی نبوده و نخواهند بود.

لارنس در مورد وضعیت فیلمنامه «کنستانتین ۲» می‌گوید: «هنوز فیلمنامه‌ای نداریم، اما کیانو ریوز و من، و آکیوا که همگی با هم در قسمت اول همکاری کرده بودیم. در طول سال‌های گذشته سعی کرده بودیم فیلم دیگری بسازیم. به خاطر دنیای دی‌سی/ورتیگو و اینکه مالکیت شخصیت در اختیار کدام کمپانی است دشوار بوده و ما سعی کرده‌ایم با افراد درست پیش برویم. حالا این مشکل برطرف شده و به یک داستان احتیاج داریم.»

«کنستانتین» اول ۱۷ سال قبل ۲۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. ریوز در این فیلم نقش «جان کنستانتین» شیطان‌شناس را بازی کرد. که مانع ورود شیاطین از جهنم به زمین شد و در نبرد جبرئیل و لوسیفر نیز حضور داشت. «شایا لباف»، «جایمون هونسو»، «ریچل وایس»، «تیلدا سوئینتن»، و «پیتر استورمر» در نقش «لوسیفر» دیگر بازیگران فیلم بودند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا