سینمای جهان

خالق «بازی مرکب» به ساخت سری دوم آن فکر می‌کند

نویسنده و کارگردان سریال «بازی مرکب» این روز‌ها به ساخت سری دوم این سریال فکر می‌کند.

 هوانگ دونگ هیوک نویسنده و کارگردان، برای اولین بار ایده سریال Squid Game یا همان بازی مرکب را در سال ۲۰۰۸ مطرح کرد، اما ۱۰ سال طول کشید تا به نتیجه برسد. سیزده سال پیش، به این فیلمساز کره جنوبی گفته شد. که فیلمنامه او آنقدر غیر واقعی و خشن است. که از نظر تجاری قابل دوام نیست. بنابراین این کارگردان مجبور شد. برای تمرکز روی پروژه‌های دیگر، آن را کنار بگذارد. اما در سال ۲۰۱۸، او برای اولین بار پس از یک دهه داستانی را انتخاب کرد. و قصه این سریال را تغییر داد. و درنهایت این سریال را به نتفلیکس برد.

اسکوئید گیم و یا همان بازی مرکب پس از پخش در شبکه نتفیلیکس با اقبال در سراسر جهان مواجه شد؛ برای همین کارگردان آن تصمیم به ساخت سری دوم این سریال گرفته است.

هوانگ می‌گوید: «این سریال برای اولین بار پخش شد. پس باید به خوبی پیش برده می‌شد و آنقدر روی مخاطب تأثیر می‌گذاشت که مردم بخواهند بقیه سریال را ببینند.»

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا