سینمای ایران

اکران «جنایت‌ بی‌دقت» شهرام مکری در آمریکای شمالی

اسکرین دیلی از پخش فیلم «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری در آمریکای شمالی خبر داد.

نقل از روابط عمومی پروژه، نشریه اسکرین دیلی از قرار داد.بین کمپانی فرانسوی «دریم لب» و شرکت توزیع فیلم «دف کروکدیل» برای پخش و نمایش فیلم «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر در آمریکای شمالی خبر داد. و نوشت:

«این فیلم که برای نخستین بار در جشنواره ونیز نمایش داده شد. پاییز امسال در آمریکا به نمایش عمومی در آمده. و پس از آن در سامانه‌های پخش محتوای آن لاین عرضه می‌شود. «دریم لب» پیش از این قرار داد نمایش فیلم را در فرانسه به شرکت «دامندفیلمز» واگذار کرده بود.

کمپانی «تریگون فیلم» حق پخش «جنایت بی‌دقت» را در کشورهای آلمان و سویس در اختیار دارد. این کمپانی پیش از این فیلم «ماهی و گربه» را هم در سویس اکران کرده بود. همچنین حق پخش فیلم در ایتالیا به شرکت «پی.اف. دی» واگذار شده است. «جنایت بی‌دقت» برنده جایزه بهترین فیلم نامه اورژینال از منتقدان ونیز و جایزه هوگوی نقره‌ای جشنواره فیلم شیکاگو است.»

این نشریه در ادامه با اشاره به فیلم‌های قبلی شهرام مکری اضافه می‌کند. «ماهی و گربه» فیلم اول شهرام مکری هم در جشنواره ونیز به نمایش در آمد. و فیلم بعدی مکری «هجوم» هم نخستین نمایشش را در بخش پانورامای جشنواره برلین داشت. کمپانی «دف کرودکدیل فیلمز» با هدف آوردن مخاطب سینما برای تماشای فیلم‌های متفاوت و همچنین ترمیم فیلم‌های تاریخ سینما توسط دنیس بارتوک مدیر سابق سینما تک آمریکا و کریگ راجرز تاسیس شده است.»

«جنایت بی‌دقت» محصول موسسه فرهنگی هنری کارنامه است. و پخش بین‌المللی آن را نسرین میرشب برعهده دارد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا