سینمای ایران

پانته‌آ پناهی‌ها هم به «شبگرد» پیوست

پانته‌آ پناهی‌ها با پیوستن به فیلم سینمایی «شبگرد» همبازی امیر آقایی شد.

به نقل از روابط عمومی پروژه، پانته‌آ پناهی‌ها جدیدترین بازیگری است. که به فیلم سینمایی «شبگرد» به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته پیوسته‌ است. پناهی‌ها با حضور به‌عنوان نقش اصلی زن «شبگرد» اولین همکاری خود را با موتمن در این فیلم سینمایی تجربه خواهد کرد.

امیر آقایی هم پیش از این به‌عنوان نقش اصلی مرد این فیلم انتخاب شده بود. و در روزهای آینده چهره‌های دیگری نیز به این پروژه اضافه خواهند شد. که این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد.

«شبگرد» موضوعی اجتماعی دارد و بزودی با تکمیل فهرست بازیگران در تهران مقابل دوربین خواهد رفت. تا فرزاد موتمن سیزدهمین تجربه سینمایی خود را با فضایی متفاوت پشت سر بگذارد.

اسامی عوامل این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده. مرتضی شایسته، کارگردان. فرزاد موتمن، مجری طرح. سید یاسر جعفری، مدیر تولید. رضا حسین زاده اوره، نویسنده. امیرحسین دواتگر، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی. عادل معصومیان، مدیر فیلمبرداری. سعید براتی، مدیر صدابرداری. امیر حاتمی، طراح صحنه. امین جهانی، طراح لباس. آزاده قوام،طراح گریم. مرتضی کهزادی، تدوین. سهراب خسروی،صداگذاری. حسین ابوالصدق، اصلاح رنگ و نور. علی تصدیقی،عکاس. حبیب مجیدی و مدیر تدارکات. مهدی عبدی‌فر.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا