سینمای جهان

همکاری اما استون و ادگار رایت در فیلم «زنجیر»

«اما استون» و «ادگار رایت» در فیلم «زنجیر» همکاری می‌کنند. این فیلم اقتباسی است از رمان تریلری به همین نام نوشته «آدرین مک‌کینتی» است.

«دایرکت» گزارش داده است که اما استون در این فیلم نقش مادری را بازی می‌کند که پس از ربوده شدن فرزند ۱۲ ساله‌اش برای بازپس گرفتن او کودک دیگری را می‌رباید و «زنجیر» را ادامه می‌دهد. «ددلاین» تولید این پروژه را اولین بار ژوئن سال ۲۰۲۰ گزارش داده بود. «جین گلدمن» که «مردان ایکس: کلاس اول» (X-Men: First Class) را در کارنامه دارد نویسنده فیلمنامه است.

این فیلم اقتباسی است از رمان تریلری به همین نام نوشته «آدرین مک‌کینتی» که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

در رمان مک‌کینتی، مادر زنی مبتلا به سرطان به نام ریچل است که تماسی دریافت می‌کند و متوجه می‌شود دخترش کایلی را ربوده‌اند. برای نجات فرزند، او باید کودک دیگری را برباید. فرزند ریچل تنها زمانی آزاد می‌شود که والدین کودک ربوده‌شده توسط ریچل، کودک دیگری را بربایند.

ادگار رایت در سال ۲۰۲۱ فیلم هارر و روانشناسانه «دیشب در سوهو» (Last Night in Soho) با بازی «آنیا تیلور-جوی» و «توماسین مک‌کنزی» را اکران کرد. او پس از آن فیلم به پروژه‌های متعددی از جمله اقتباس از «مرد گریزان» (The Running Man) «استیون کینگ» پیوسته است.

اما استون چندین پروژه در دست ساخت دارد و اخیراً در فیلم «موجودات بیچاره» (Poor Things) و «و» (AND) با «یورگوس لانتیموس» همکاری کرده است. او امسال در سریال کمدی «طلسم» (The Curse) شوتایم دیده خواهد شد و انتظار می‌رود برای دنباله «کروئلا» (Cruella) دیزنی مقابل دوربین برود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا