سینمای ایران

احتمال هم‌بازی شدن شهاب حسینی با تام هنکس

کوروش اهری: دنبال هم‌بازی شدن تام هنکس با شهاب حسینی هستیم

کوروش اهری در نخستین تجربه کارگردانی خود  صحبت می‌کند. فیلم «آن شب» با بازی شهاب حسینی نخستین فیلم سینمایی در بیش از چهار دهه اخیر است. که همزمان در ایران و آمریکا اکران می‌شود.

او گفت قطعا. بر اساس بازخوردی هم که از منتقدان و مخاطبین ایرانی و آمریکایی گرفتم. نتیجه کار برای من رضایت بخش بوده است.

من خیلی کم از ایران خبر دارم. ولی به نظرم در آمریکا بازخورد مثبت خیلی بیشتر دیدم. و از ایران هم بازخوردهای مثبت زیادی گرفتم. و یکی از دلایلی که فیلم را با ویژگی‌هایی درست کردم. که در ایران هم اکران شود. این بود که این فیلم در این فضا پخش شود و مخاطبانی که در ایران هستند. بتوانند از یک فیلمی با استانداردهای ساخت اینجا لذت ببرند.

او یک فیلم کوتاه با نام «نسل‌ها» ساخته‌ که در آن با تام هنکس همکاری کرده‌است.

و گفت که همکاری او با تام هنکس به صورت مستقیم نبوده، ایشان یکی از سرمایه‌گذاران فیلم ما بودند و امیدواریم که در کارهای آینده بتوانیم از حضور ایشان هم استفاده کنیم.

برای پروژه «علی جوان» قصد داریم از آقای تام هنکس دعوت به همکاری کنیم. برای نقش پروفسور اصلی که علی جوان را هدایت می کند و شهاب حسینی، در نقش دکتر علی جوان فیزیکدان و مخترع سرشناس ایرانی مقابل دوربین خواهد رفت.

 

 

 

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
خبر آنلاین

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا