تلویزیونسینمای جهان

نتفلیکس درخواست وزیر بریتانیا را رد کرد

نتفلیکس هیچ قصدی برای تذکر دادن به تماشاگران سریال «تاج» مبنی بر غیرواقعی بودن داستان ندارد.

.به نقل از ورایتی، نتفلیکس اعلام کرده است برای آنچه در سریال «تاج» می گذرد در قالب تذکر یک بیانیه سلب مسئولیت به این مجموعه اضافه نخواهد کرد.

هفته گذشته، الیور دودن وزیر فرهنگ بریتانیا در گفتگو با دیلی میل از نتفلیکس به عنوان سازنده سریال «تاج» درخواست کرده بود برچسبی با این عنوان که وقایع رخ داده در سریال ساختگی است روی این مجموعه بزنند. این وزیر اشاره کرده بود می ترسد نسلی از افراد که در زمان رخدادهای سریال زندگی نکرده اند. داستان و قصه مجموعه را با واقعیت اشتباه بگیرند.

با وجود این گفته ها، نتفلیکس مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده است. نتفلیکس اعتقاد دارد بینندگان مجموعه به ماهیت داستان گونه سریال واقف هستند.

سخنگوی نتفلیکس در این باره گفت: ما همواره سریال «تاج» را به عنوان یک درام پیشکش تماشاگران کرده ایم. و می دانیم بیننده های ما این آگاهی را دارند که این کار غیرواقعی و اقتباسی آزاد از رویدادهای تاریخی است.

این سخنگو افزود:

در نتیجه ما هیچ قصدی برای درج تذکر نداریم. و نیازی نمی بینیم که یک بیانیه سلب مسئولیت از خودمان به سریال اضافه کنیم.

در فصل چهارم سریال «تاج» که لحظه به لحظه به رخدادهای روز خانواده سلطنتی بریتانیا نزدیک تر می شود. می بینیم که پرنسس دایانا با نوعی پرخوری عصبی در چندین قسمت در کشمکش است. این بخش از سریال با یک هشدار بهداشتی نمایش داده می شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا