تلویزیون

سریال «کوچه اقاقیا» ساخته رضا عطاران از شبکه آی فیلم

سریال «کوچه اقاقیا» ساخته رضا عطاران با بازی زنده‌یاد منوچهر نوذری از شبکه آی فیلم به روی آنتن می رود.

مجموعه کمدی «کوچه اقاقیا» ساخته رضا عطاران از یکشنبه، دوم مهر ماه هرشب ساعت ۱۹ از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.

در این سریال هنرمندانی چون منوچهر نوذری، باقر صحرارودی، فرخ‌لقا هوشمند، عارف لرستانی، رضا عطاران، یوسف تیموری، مجید صالحی، علی صادقی، رضا شفیعی جم، روشنک عجمیان، شقایق دهقان، کتایون امیرابراهیمی، ساقی زینتی، خشایار راد، علیرضا جعفری و … ایفای نقش داشتند.

«کوچه اقاقیا» به تهیه‌کنندگی همایون ایزدپناه و کارگردانی رضا عطاران اولین بار در سال ۸۲ در ۹۰ قسمت از شبکه پنج سیما به روی آنتن رفت.

رضا عطاران، سروش صحت، محمدرضا آریان، علیرضا جزینی، علیرضا مسعودی، علی اختیاری، شهاب عباسی، ماریا تبریزپور و محمدحسین ذکریاپور تیم نویسندگان این سریال طنز هستند.

داستان سریال «کوچه اقاقیا» دربارهٔ مردی پا به سن گذاشته (با بازی مرحوم منوچهر نوذری) است که در خانه قدیمی خود زندگی می‌کند. همسر او گل‌نساء (کتایون امیرابراهیمی) چند سال پیش فوت کرده‌ اما مدتی است که شب‌ها به خواب او می‌آید و دربارهٔ مسائل مختلف با او صحبت می‌کند. گاهی به نصرت خان نوید می‌دهد که به زودی باید بار سفر را بسته و به او بپیوندد. این رؤیاها باعث نگران شدن فرزندان او نسبت به تندرستی پدر و دورهم جمع شدن ایشان در خانه پدری می‌شود. حضور آن‌ها در کنار هم ماجراهای طنزی را رقم می زند که کلیت این مجموعه را تشکیل می‌دهد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا