سینمای جهان

مستند اتهامات وودی آلن منتشر می شود

شبکه HBO سریال مستندی را با موضوع اتهامات جنسی علیه وودی آلن منتشر می کند.

به نقل از گاردین، داستان سوءاستفاده جنسی علیه کارگردان معروف هالیوود وودی آلن که در طول این چند دهه مطرح بوده، در مجموعه مستند تلویزیونی HBO مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مستند «آلن علیه فارو» شواهد پلیس، مدارک دادگاه و نوارهای صوتی شنیده نشده ای از روند بررسی اتهامات مربوط به سوءاستفاده جنسی وودی آلن در قضیه دیلان فارو را مورد بررسی قرار داده است.

این سریال مستند ۴ قسمتی از روز ۲۱ فوریه از HBO پخش می شود.

کارگردانی این اثر را کربی دیک، امی زیه رینگ و امی هردی سازندگان فیلم «شکارگاه» برعهده دارند. در «شکارگاه» نیز تمرکز بر مساله تجاوز در یک کالج مشهور در آمریکا بود.

در مستند «آلن علیه فارو» مصاحبه های اختصاصی با دیلان فارو، میا فارو و رونان فارو و همینطور دوست خانوادگی آنها کارلی سیمون انجام شده است. در این مجموعه به زندگی کاری وودی آلن و تاثیر این مساله بر آن نیز پرداخته شده است.

وودی آلن کارگردان صاحب نام سینمای جهان سال گذشته کتابی با عنوان «درباره هیچ» منتشر کرد. و یک بار دیگر اتهام آزار و اذیت جنسی دیلان فارو در دهه ۹۰ میلادی را رد کرد. او گفت این اتهامات بخشی از انتقام «اهب گونه» میا فارو از اوست. (ناخدا اهب شخصیت لجوج رمان مشهور «موبی دیک» است. که خود و اطرافیانش را قربانی انتقام از یک نهنگ سفید می کند.)

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا